Očekuje se da će Yaris, Yaris Cross i novi model A-segmenta donijeti godišnju proizvodnju proizvoda temeljenih na platformi GA-B od preko 500 tisuća primjeraka u Europi
Toyota je danas i službeno najavila kontinuiranu posvećenost važnom europskom A-segmentu uz potvrdu da će se proizvoditi treći model baziran na GA-B platformi. Nadolazeći model, koji će biti izravni nasljednik malenog gradskog modela Aygo, biti će ulazni model u marku Toyota i zadržat će ključnu dimenziju pristupačnosti. Hoće li se novi model doista i zvati Aygo, ostaje za vidjeti.
Marka iz posve razumljivih razloga želi iskoristiti iskoristiti činjenicu da njihovi ključni rivali napuštaju A-segment zbog sve manjeg prinosa, uskih marži i sve strožih ciljeva emisije CO₂. Toyotina snažna hibridna prisutnost znači da ima slobodu u proizvodnji malog automobila s motorom s unutarnjim izgaranjem s mnogo manjim rizikom od kršenja zakona o emisiji CO₂ palete njihovih modela.
Gradski automobili također igraju veliku ulogu u Toyotinim europskim proizvodnim operacijama. Aygo se gradi zajedno s Peugeotom 108 i Citroënom C1 u zajedničkom proizvodnom pogonu PSA-Toyota u Kolinu u Češkoj od 2005. U siječnju 2021. godine Toyota je preuzela tvornicu u cijelosti i nastavlja proizvoditi Aygo trenutne generacije uz 108 i C1 gradski automobili za Peugeot i Citroën.
Toyotin razvoj novih platformi prema filozofiji Toyota New Global Architecture (TNGA) donio je prepoznata poboljšanja u vožnji, rukovanju, sigurnosti i stilu niza novijih novih modela. Primjerice, novi Yaris, koji je prije samo dva dana osvojio nagaradu za europski Automobil godine 2021. (COTY) i zasnovan je na platformi GA-B, europski su kupci vrlo dobro prihvatili zbog njegovog dinamičnog stila, izvrsnog vanjskog izgleda, vrlo učinkovitog, ali brzo reagirajućeg hibridnog motora i izvrsne dinamike vožnje kao i vodeće sigurnosti u klasi.
Sljedeći model koji sadrži GA-B platformu je Yaris Cross, koji će biti predstavljen kasnije ove godine.
Ovo dostignuće u količini pomoći će u postizanju ekonomije razmjera koja je potrebna da bi se osigurao ključni element pristupačnosti koji korisnici A-segmenta zahtijevaju.
Jednako je važan odabir pogonskog sklopa. Danas A-segmentom u velikoj mjeri dominiraju proizvodi s motorima s unutarnjim izgaranjem, što ilustrira da je proračun ključno pitanje - a tržišna perspektiva vidi da se ova snažna kombinacija nastavlja, posebno za kupce u kojima je financijska pristupačnost dominantan faktor.