Ovog ljeta Šveđani će proizvodnju posljednjeg automobila na Fordovoj platformi - V40 - privesti kraju
Kad se novi model pojavi u salonima njegov karoserijski oblik više neće aludirati na karavan ili hatchback, već na SUV, rekli su u Volvu Automotive Newsu.
Razlog je dvojak - tržište traži više SUV-ova i u ovakvu višu karoserijski izvedbu bit će lakše smjestiti bateriju dovoljnog kapaciteta za prevaljivanje 300-injak kilometara.
Novi automobil izrađivat će se na modularnoj platformi CMA koju Volvo dijeli s kineskim start-upom Lynk & CO. Na istoj platformi izrađuje se i Volvov kompaktni SUV XC40.
Šveđani kažu kako će nadolazeći nasljednik V40 vjerojatno nalikovati konceptu limuzine s višim odstojanjem od tala, koja nam je predstavljena prije tri godine - modelu 40.2.
U Volvu priznaju kako si ne mogu priuštiti pogrešku, te kako s novim automobilom igraju na sigurno.
Švedski proizvođač minule je godine dosegao novi prodajni rekord isporučivši ukupno 642.253 vozila, odnosno 12 posto više nego u 2017.
Cilj kompanije je u iduće tri godine doseći prodaju od 800.000 automobila godišnje.