Ova izvedba za Europu nije tako snažna kao u Americi, ali ipak izaziva veliki respekt
Za sve ljubitelje žestokih terenaca, makar i u obliku pick-up vozila nudimo pravu poslasticu: Ford Ranger Raptor. Nakon gotovo deset godina i Europa sada može vidjeti kako je to kada voziš nešto posebno. Već smo pisali o tome kako je najprodavaniji model na svijetu u prošloj godini bio upravo Fordov pick-up model F serije, a da sve ne ostane na uobičajenoj serijskoj izvedbi nešto manjeg modela Ranger pobrinuo se Ford u Australiji.
Već i samo ime Raptor ili grabežljivac zvuči zastrašujuće, no kad pogledamo što se nalazi ispod njegove haube vidimo da se radi o Fordovom četverocilindričnom 2,0-litrenom biturbo dizelskom motoru EcoBlue, snage 213 KS i čak 500 Nm najvećeg okretnog momenta pri 1750-2000 okretaja u minuti. Mjenjač je automatski 10-brzinski, a ubrzanje od 0 do 100 km/h 10,5 sekundi. Krajnja brzina mu je 170 km/h. Težina cijelog vozila je 2510 kilograma. Nije baš u američkom stilu ni presnažno, niti preveliko, ali za europske prilike sasvim primjereno.
No ono što čini Ranger Raptor posebnim su pojačanja na njegovoj konstrukciji. Ovo je klasična konstrukcija jednog izdržljivog pick-up vozila na klasičnoj čeličnoj šasiji, kojemu je su uz pojačanja šasije dodani ovjes Fox i masivne terenske gume. Ovo dvoje potonje je tipično za trkaća vozila za američku Baja seriju utrka. Dizajner Dave Dewitt ne skriva svoje oduševljenje postignutim: 'Prilika kao što je ova zaista se pruža jednom u životu'. Proširili su trag kotača za 150 milimetara, no to je još uvijek uže za 165 mm u odnosu na njegovog većeg rođaka F-150 Raptora u Americi. No sasvim dovoljno.
Modifikacije šasije uključuju pojačanja na prednjem dijelu šasije, deblju zaštitnu ploču sprijeda, a čak je i kuka za vuču podignuta da bi se dobila veće udaljenost od podloge radi većih terenskih sposobnosti. Hod prednjeg ovjesa je povećan za čak 32 posto u odnosu na klasični Ranger XLT, a stražnjeg za 18 posto. Pogon je na stražnja dva ili sva četiri kotača. Gume su prave terenske: dimenzija 33-inča K02 BFGoodrich.
Materijali i obrada su ipak puno uglađeniji nego kod američkog F-150 Raptora, jer se ipak cilja na klasične kupce u Europi koji preferiraju SUV i crossover vozila. Cijena u Njemačkoj kreće od 66.771 eura naviše.