Veliki SUV s međuosovinskim razmakom većim od tri metra duži je, viši i ima znatno duži međuosovinski razmak od popularne CX-60, a na tržište stiže u jesen ove godine
Mazda je predstavila svoj novi, veliki SUV model, a nakon lansiranja CX-60, potpuno nova Mazda CX-80 je drugi od dva nova modela za Europu iz skupine velikih proizvoda tvrtke. To je najprostraniji automobil u Mazdinoj europskoj liniji i postat će nova Mazdina perjanica u regiji.
U ovoj posljednjoj evoluciji Mazdinog jedinstvenog Kodo dizajnerskog pristupa, dizajneri su se usredotočili na eleganciju i čistoću minimalističke japanske estetike, koja uklanja sve nepotrebne elemente, što je postignuto jedinstvenim 'praktičnim' pristupom Mazdinih dizajnera i majstora, čiji cilj je proizvesti automobile koji su mogli biti izrađeni samo u Japanu.
Pretprodaja za potpuno novu Mazdu CX-80 započet će u svibnju, a automobil će biti u prodaji u prodajnim salonima od jeseni 2024.
Duža, viša i s većim međuosovinskim razmakom od CX-60
Uz duljinu od gotovo pet metara i s međuosovinskim razmakom većim od tri metra, potpuno nova Mazda CX-80 duža je, viša i ima znatno duži međuosovinski razmak od popularne CX-60. Platforma CX-80 ima prednji ovjes s dvostrukim poprečnim ramenima i stražnji multi-link ovjes kako bi se osigurala visoka razina udobnosti u vožnji, stabilno držanje i neometena kontrola karoserije automobila.
Njezin stražnji pogon sa sustavom pogona na sve kotače kombinira stabilnost i trakciju AWD-a s neutralnim karakteristikama u zavojima pogona na stražnje kotače. Potpuno nova Mazda CX-80 također ima impresivan kapacitet vuče od 2500 kg.
Sveobuhvatni raspon naprednih i-Activsense sustava za pomoć u vožnji kod modela CX-80 cilja na Euro NCAP ocjenu od 5 zvjezdica za sigurnost.
Nove sigurnosne značajke koje su debitirale u modelu CX-80 uključuju Cruising & Traffic Support (CTS) s novom funkcijom Unresponsive Driver Support, Smart Brake Support (SBS) s novom funkcijom ublažavanja čeonog sudara i Emergency Lane Keeping (ELK) s novim sustavom pomoći za izbjegavanje head-on prometa.
U kombinaciji s dva sklopiva ravna sjedala u trećem redu, CX-80 bit će dostupna s izborom od tri konfiguracije drugog reda, uključujući opciju s dva odvojena sjedala u kombinaciji sa središnjom konzolom ili prolazom do trećeg reda.
Potpuno nova Mazda CX-80 ima tehnologiju prikladnu za vodeći Mazdin europski model i uključuje tri nove značajke: novu glasovnu kontrolu Alexa u automobilu, novi hibridni navigacijski sustav koji kombinira prednosti offline i online usluga, i novi Trailer Hitch View koji koristi središnji zaslon i naprednu grafiku za pomoć pri pozicioniranju vozila u odnosu na prikolicu.
Pogonski sklopovi
Mazda CX-80 nudi već u predstavljanju izbor između dva pogonska sklopa: e-Skyactiv PHEV, koji kombinira četverocilindrični benzinski motor i električni motor, koji nudi privlačne performanse s izvrsnim ekološkim karakteristikama; i visoko učinkovit, e-Skyactiv D, redni šestocilindrični dizelski agregat s Mazdinim blagim hibridnim sustavom M Hybrid Boost 48V, koji omogućuje izvanredne performanse u pogledu emisija i uštede goriva unutar svog segmenta.
e-Skyactiv PHEV ima ukupnu snagu sustava od 327 KS (241 kW) i 500 Nm okretnog momenta. Ubrzava od 0-100 km/h za 6,8 sekundi, ima najveću brzinu od 195 km/h i nudi 60 km vožnje isključivo na električni pogon.
Nudeći izvanredne ekološke karakteristike, omogućuje WLTP prosječnu potrošnju goriva od 1,6 l/100 km i emisiju CO2 od samo 36 g/km. e-Skyactiv D razvija 254 KS (187 kW), ubrzava od 0-100 km/h za 8,4 sekunde i postiže maksimalnu brzinu od 219 km/h. Prosječna potrošnja goriva prema WLTP-u iznosi 5,7-5,8 l/100 km, a emisija CO2 148-151 g/km.
Oba su agregata povezana s automatskim mjenjačem s osam stupnjeva prijenosa i Mazdinim sustavom pogona na sve kotače i-Activ. Mazda Intelligent Drive Select (Mi-Drive) također nudi izbor četiri načina vožnje (plus EV način za PHEV) kao što je već predstavljeno u Mazdi CX-60.