Razvili su ga Nissanovi europski dizajnerski i istraživačko-razvojni timovi u Paddingtonu u središtu Londona i Cranfieldu u Bedfordshireu, a 70 posto Jukeove proizvodnje bit će namijenjeno tržištu Europske unije, dok dvije trećine dobavljača ima sjedište u EU
Dugo očekivana druga generacija popularnog gradskog crossovera Nissan Jukea krajem prošlog tjedna ušla je u proizvodnju u britanskoj tvornici japanskog proizvođača u Sunderlandu. Sam Nissan kaže da je uložio 100 milijuna funti u ovu tvornicu, jedinu u kojoj će se proizvoditi ovaj crossover namijenjen za europsko tržište. Druga generacija je dizajnirana, projektirana i proizvedena u cijelosti u Velikoj Britaniji.
Njegovo lansiranje dolazi gotovo 10 godina nakon što je originalni Jukeov stil postavio nove okvire u B-segmentu automobila, a Nissan, koji nije imao lagani zadatak ponoviti jedinstven koncept Jukea, podigao je ljestvicu dovodeći nove razine tehnologije i povezanosti u kategoriju kompaktnih crossovera. U svakom slučaju, pogledajte zanimljiv video o tome kako se sastavlja moderan automobil na proizvodnoj traci.
Razvili su ga Nissanovi europski dizajnerski i istraživačko-razvojni timovi u Paddingtonu u središtu Londona i Cranfieldu u Bedfordshireu, a 70 posto Jukeove proizvodnje bit će namijenjeno tržištu Europske unije, dok dvije trećine dobavljača ima sjedište u EU.
'Prije trideset pet godina Nissan je odlučio izgraditi tvornicu u Ujedinjenom Kraljevstvu kako bi pokrio naše europsko tržište. Deset milijuna automobila kasnije Sunderland je najveća tvornica u Ujedinjenom Kraljevstvu u povijesti i potpuno novi Juke je najpovezaniji automobil Nissana. S više od 35.000 radnih mjesta Nissana u Ujedinjenom Kraljevstvu, želio bih zahvaliti našim iskusnim i vještim timovima iz Paddingtona, Cranfielda i Sunderlanda, kao i našoj široj opskrbnoj bazi, na njihovim naporima u oživljavanju ovog novog modela', izjavio je Gianluca de Ficchy, predsjednik Nissana Europa, za vrijeme svog prošlotjednog posjeta tvornici u Sunderlandu.
Uz više od 5000 sati obuke vještih i iskusnih ekipa djelatnika u pripremi za lansiranje novog modela, tvornica je zahtijevala novu razinu investicija kako bi isporučila novi Jukeov suvremeni paket napredne tehnologije i visoke razine personalizacije interijera i eksterijera.
To uključuje više od 27 novih kompleta kalupa u tvorničkoj prešaonici limova, koji izrezuju i oblikuju čelik ultravisoke vlačne čvrstoće, kako bi se napravio Jukeov novi dizajn koji ne ugrožava njegove performanse. Četiri nove kabine za nanošenje boje karoserije dodane su u lakirnicu kako bi se kupcima ponudilo 15 dvobojnih kombinacija boja karoserije koje će biti u ponudi.
Novi Juke bit će lansiran samo s jednim motorom, i to jednolitrenim DIG-T trocilindričnim turbo motorom snage 117 KS (86 kW), uz najveći okretni moment od 180 Nm pri 1750 o/min. Ovaj je motor preuzet iz Micre, koju smo nedavno imali na testu, s motorom snage 100 KS.
Za proizvodnju novog Jukea bit će potrebno dodatno proizvodno osoblje na proizvodnoj liniji broj 2. Prilikom restrukturiranja rasporeda proizvodnje potrebno osoblje će se prebaciti iz proizvodne linije broj 1, a obje linije rade u dvije smjene. Ukupan broj zaposlenih u tvornici ostati će isti.
Prodaja novog modela Juke počinje potkraj studenoga na europskim tržištima.