Broj posjeta kupaca prodajnium salonima se smanjuje, a kupci ih sada u prosjeku posjećuju samo jednom. S modernim, jasnim i fokusiranim dizajnom, autosaloni će još više naglasiti ono što Opel podrazumijeva pod 'modernim njemačkim'
Opel je predstavio potpuno novi koncept svojih prodajnih salona, a njemački proizvođač iz Rüsselsheima smatra kako će novi korporativni identitet osigurati da svi posjetitelji mogu doživjeti budućnost marke – u modernom, fokusiranom okruženju koje jasno odražava Opelove vrijednosti.
Energični novi Opel Blitz, koji predstavlja električnu energiju kao niti jedan drugi simbol, sada je praćen: Opelove autokuće uskoro će zasjati u novom sjaju i odvesti kupce u potpuno novi, elektrificirajući Opelov svijet.
'Implementacija novih salona predstavlja veliki korak naprijed – za marku Opel i svakog od naših partnera u zastupstvu. Zato što su naši Opel partneri odlučujuća poveznica između marke i kupaca. Oni oživljavaju vrijednosti marke – predstavljanjem naših inovativnih modela, a sada i s modernim i reprezentativnim izgledom izložbenog prostora usmjerenog na kupca.' rekla je potpredsjednica marketinga Rebecca Reinermann.
'Naši kupci sami odlučuju kada je pravo vrijeme da posjete trgovca. Broj posjeta kupaca na licu mjesta se smanjuje, a kupci sada u prosjeku posjećuju zastupstvo samo jednom. S novim maloprodajnim korporativnim identitetom odmah će osjetiti da su u dobrim rukama naših partnera. Osmišljen je da se usredotoči na kupca i omogući jednostavnu i jasnu razmjenu' nastavlja Reinermann.
S odvažnim izgledom, kao i jasnim bojama i oblicima koji su ograničeni na najosnovnije, prodajni saloni će biti nepogrešivi regionalni centri za iskustvo marke. Žuta i tamno siva boja dominiraju vanjskim izgledom. Jasan i moderno dizajniran žuti totem s novim logotipom Opel Blitz i natpisom Opel privlači poglede i prije ulaska u prostor i poziva ljude da uđu u salon automobila. Noću je stakleni totem jako osvijetljen tako da je prisutnost vidljiva izdaleka.
'Discovery Hub' i 'Electric Corner'
Unutarnji izložbeni prostor unutar zastupništva dočekuje posjetitelje s jednako jasnim i fokusiranim rasporedom – svaka namjenska zona ima svoju nepogrešivu funkciju. Središnja žarišna točka je estetski i čisto dizajnirano područje u svijetloj Opel žutoj boji. Takozvani 'Discovery Hub' djeluje kao dnevni boravak s jedinstveno dizajniranim stolicama i sofama gdje se kupci mogu opustiti i naučiti više o digitalnoj budućnosti kao io bogatom nasljeđu brenda. Ovdje se također može pronaći širok raspon prodajnih artikala od modnih proizvoda marke Opel do praktičnih dodataka.
Pojedinačni Opelovi modeli jasno se ističu ispred inače bijelih i sivih površina. Fokusirani svjetlosni paneli iznad vozila vješto ih ističu i naglašavaju karakterističan Opelov dizajn. 'Električni kutak' ('Electric Corner') pokazuje koliko elektromobilnost može biti jednostavna - također zahvaljujući širokom izboru opcija punjenja, od zidne kutije do 'univerzalnog punjača', koje Opel ima u svom repertoaru.
Kupci mogu saznati o raznim opcijama i njihovim prednostima izravno na licu mjesta i mogu razjasniti daljnja pitanja o elektromobilnosti u razgovoru sa zaposlenicima. Posebno dizajniran prostor, gdje se mogu održavati osobni savjeti i razgovori o prodaji, također odaje modernu atmosferu u kojoj se osjećate dobro. Na taj način lokalni Opelov partner postaje savršena kontaktna točka koja povezuje fizičko iskustvo s elektrificiranim i digitalnim svijetom.
S modernim, jasnim i fokusiranim dizajnom, autosaloni će još više naglasiti ono što Opel podrazumijeva pod 'modernim njemačkim': otvorena, primamljiva atmosfera za sve s modelima koji obećavaju elektrificiranu mobilnost okrenutu budućnosti i smanjuju emisiju CO2.