Ovog ljeta francuska marka izaziva sve da fotografiraju kamuflirani novi E-3008 tijekom njegovih završnih razvojnih testova na otvorenoj cesti. Sretni dobitnici imat će mogućnost preuzeti volan
S potpuno novim električnim fastbackom E-3008, Peugeot uvodi inovacije više nego ikada. Obično su prototipovi skriveni i čine sve kako bi izmakli nadzoru javnosti. Novi E-3008 je, međutim, izložen i uključuje širu javnost u njegovo predstavljanje.
U svibnju, tijekom prve faze operacije, Peugeot je na svojim društvenim mrežama stavio na glasovanje nove kamuflaže namijenjene prototipovima novog E-3008.
Tisuće glasova izbrojane su na raznim društvenim mrežama brenda tijekom lipnja i odabrane su tri kamuflažne teme:
- Tema 'Ulična umjetnost' (' Street Art'),
- Tema 'Optička umjetnost' (' Optical Art'),
- Tema 'Prototip' (' Prototype'),
Ove kamuflaže po izboru javnosti proizvedene su u lipnju i primijenjene na novim E-3008 koji će ovog ljeta provesti posljednja razvojna testiranja na europskim cestama.
U tom razdoblju #CAMOCATCH CHALLENGE poziva sve one koji imaju sreću vidjeti jedan od ovih kamufliranih Peugeota E-3008 da ga fotografiraju (u skladu sa sigurnosnim pravilima) i objave sliku, između 15. srpnja i 15. kolovoza, na svojoj društvenoj mreži (Facebook i Instagram) i uključite spominjanje #CAMOCATCH i @PEUGEOT.
Svi kamuflirani E-3008 imaju QR kod: skenirajte ga za pristup #CAMOCATCH operacijskoj web stranici.
Marka će izvući nagrade među prijavama (samo jedna prijava po osobi) kako bi se odredilo 6 pobjednika koji će biti ekskluzivno pozvani isprobati novi E-3008 2024. tijekom testnih vožnji za novinare.
Peugeot će podići veo – odnosno kamuflažu! - na novom E-3008 sljedećeg rujna.
'Lavlja marka' od početka 2023. godine provodi strategiju suradnje i partnerstva s mladim dizajnerima i umjetnicima.
Ovaj put riječ je o suradnji koju je Peugeot pokrenuo, a proširila se na međunarodnu publiku putem društvenih mreža, kako bi se promoviralo što većem broju ljudi know-how znanje o dizajnu Peugeota.