facelift

Peugeot osvježio 2008: Korak naprijed u dizajnu, tehnologiji i elektrifikaciji

05.05.2023 u 09:15

Bionic
Reading

E-2008 je dobio novi motor iz e-208 i E-308. Snaga je povećana za 15 posto sa 100 kW/136 KS na 115 kW/156 KS, a baterija sa 50 kWh na 54 kWh. Veća učinkovitost omogućuje povećanje performansi i povećanje dometa do 406 km. Novi 2008 ima i 2 benzinske i jednu dizelsku verziju

Peugeot je osvježio SUV 2008, koji je sada napravio novi korak naprijed u pogledu dizajna, tehnologije i elektrifikacije. Lansiran krajem 2019. i s gotovo 700.000 proizvedenih primjeraka, Peugeot 2008 je uvijek bio na postolju kada je riječ o prodaji SUV vozila u B segmentu u Europi, a čak je bio i na vrhu te liste 2021. godine.

Treba reći kako je za uspjeh ovog modela posebno zaslužan potpuno električni e-2008, koji je bio pionir elektrifikacije u svom segmentu od 2019. godine, s više od 75.000 proizvedenih primjeraka. Zauzimao je 17,4 posto prodaje verzija u 2022., što ga je svrstalo na postolje europske prodaje električnih SUV vozila u B segmentu.

Osvježeni 2008, prema proizvođaču, sada ima više privlačnosti zbog elegantnog SUV dizajna, više emocija za volanom sa svojim i-Cockpit® 3D poboljšanim središnjim 10-inčnim zaslonom visoke razlučivosti i izvrsnim osjećajem na cesti te više izvrsnosti. Osim toga, učinkovitost njegovog novog električnog motora nudi veći domet, a tu su i njegove nove ugrađene tehnologije.

Novi Peugeot 2008 Izvor: Promo fotografije / Autor: Peugeot

Novi 2008 privlači prije svega svojim snažnim, elegantnim i robustnim dizajnom, a kupci također cijene njegovu svestranost i agilnost, pa je ovaj SUV posebno prilagođen aktivnim obiteljima.

Novi 2008 se proizvodi u tvornici Vigo u Španjolskoj. U prodaju će krenuti u ljeto 2023. s dometom koji se temelji na tri verzije - Active, Allure, GT - i četiri motora, uključujući novi potpuno električni motor od 115 kW/156 KS s dometom do 406 km (WLTP kombinirani ciklus ). Ponuda 2008 će biti proširena 2024. godine dolaskom novog hibridnog motora.

Novi vanjski dizajn

Nakon novog 508 limuzine i 508 SW, 2008 je drugi model koji je usvojio nova svjetla s potpisom Peugeota. Karakteriziraju ga tri okomite svjetleće kandže koje su integrirane u sjajno crne umetke na braniku na novom modelu 2008. Kombinacija naglašava snažnu osobnost modela 2008 i njegov robusni SUV dizajn. Sve verzije imaju ovaj novi svjetlosni potpis. U GT verzijama, upečatljiv učinak tri kandže proširen je po prvi put u osvjetljenju potpunih LED prednjih svjetala upotrebom triju svjetlosnih modula. To razlikuje GT verzije od ostatka asortimana dajući im ekskluzivan prednji potpis.

Nova LED stražnja svjetla na svim verzijama novog 2008 redizajniraju simbolične tri kandže koje karakteriziraju stražnji dio. Ovdje se sastoje od tri vodoravne dvostruke letvice postavljene jedna na drugu, fine i elegantne, koje doprinose vizualnom širenju stava automobila. Svjetla za vožnju unatrag i indikatori također su LED.

Nova 2008 ima novi prednji dio, koji ima novi Peugeot amblem. Širi je i uključuje specifičan bočni uzorak koji se povezuje s prednjim svjetlima i pojačava okomitost i snažan stav vozila. Na verziji Active, prednji dio je ukrašen vodoravnim uzorkom u sjajnoj crnoj boji.

Na verzijama Allure i GT, prednji kraj ima okomiti uzorak u istoj boji kao i karoserija, koji se proteže do suptilnih tamnih umetaka kako bi se pojačala vertikalnost prednjeg kraja. Boja karoserije uzorka također omogućuje da rešetka bude bolje integrirana u branik za robusniji izgled.

Moderna Selenium Grey siva je odabrana kao boja za lansiranje i također je boja ponuđena u dostupnoj paleti. Nova Okenite White bijela, bogata plavkasto-sivim detaljima, naglasit će sofisticiranost novog modela 2008. GT verzija standardno dolazi s crnim dvobojnim krovom. Svi novi modeli iz 2008. imaju crne retrovizore, bez obzira na odabranu boju karoserije. Novi 2008 dostupan je u šest boja karoserije: Selenium Grey siva, Artense Grey siva, Okenite White bijela, Black Perla Nera crna, Elixir Red crvenai Vertigo Blue plava.

Novi 2008 ima nove aluminijske naplatke s disruptivnim dizajnom, u skladu s onima predstavljenim na Peugeotu 408. Dostupno je nekoliko modela, u 16-colnim 'NOMA' (Active verzije), 17-colnim 'KARAKOY' (Allure i GT ) ili 18-colni 'EVISSA' (opcija na GT). Svi kotači od lake legure imaju središte kotača s 4 kraka, utisnuto Peugeot grbom, koji elegantno skriva matice kotača.

Prednja, bočna i stražnja značka novog 2008 dobila su novi tip slova i novu bazaltno sivu boju. E-2008 ima oznaku 'E' u plavoj i bijeloj boji. Straga se monogram PEUGEOT proteže preko cijele širine trake poklopca prtljažnika.

Novi 2008 zadržava iste vanjske dimenzije: 4,30 m duljine, 1,987 m širine (uključujući retrovizore), 1,55 m visine. Zapremina prtljažnika je nepromijenjena i iznosi 434 litre (ispod police).

Unutrašnjost

Ključni element kabine, Peugeot i-Cockpit® jedna je od najjačih značajki modela marke. S više od 10 milijuna prodanih vozila u posljednjem desetljeću, poboljšan je i moderniziran s novom 2008. kako bi se optimizirala njegova ergonomija i užitak u vožnji.

Idealno smještena u razini očiju, odmah iznad upravljača, nova instrument ploča za 2008. je digitalna na verzijama Allure i GT. Njegov 10-inčni digitalni zaslon ima novi dizajn i, na GT verzijama, 3D zaslon. Boja zaslona, hijerarhija i raspored informacija mogu se u potpunosti prilagoditi željama vozača. U verziji Active, 2008 još uvijek ima svoju analognu ploču s instrumentima.

Svi 2008 modeli sada dolaze s 10-inčnim središnjim zaslonom osjetljivim na dodir kao standardom (prethodno 7 inča na prve dvije razine opreme). Može se koristiti za upravljanje funkcijama radija i telefona (Active verzija) ili najnovijom generacijom Peugeot i-Connect® i Peugeot T i-Connect® Advanced infotainment sustava. Na verzijama Allure i GT središnji ekran je HD tehnologije. Ispod središnjeg ekrana zadržale su se tipke klavira za brzi pristup funkcijama tipki.

Kompaktni upravljač značajka je Peugeot i-Cockpita® i povećava užitak vožnje nudeći jedinstvenu agilnost i preciznost pokreta. Upravljač prikazuje novi logo u središtu i, gdje je to prikladno, novu oznaku GT na donjem dijelu ruba. U njemu se nalaze kontrole multimedijskog sustava (audioizvori, telefon), kao i kontrola glasnoće i glasa.

Interijer novog 2008 GT-a ima ambijentalno osvjetljenje koje se može prilagoditi u osam različitih boja, od kojih su neke nove, koje su sada usklađene s bojama središnjeg zaslona osjetljivog na dodir i uzimaju u obzir odabrani način vožnje.

Novi 2008 modeli s ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa imaju novu ručicu mjenjača za poboljšanu ergonomiju. Novi 2008 s automatskim mjenjačem još uvijek imaju elegantnu, praktičnu i diskretnu ručicu mjenjača predstavljenu u proljeće 2022.

Novi 2008 dolazi s Grip Control-om koji omogućuje pristup trima načinima vožnje: pijesak, blato i snijeg. Ovisno o zemlji, ova ponuda kontrole prianjanja kombinira se s cjelogodišnjim gumama '3PMSF'.

Sve verzije novog 2008 imaju obnovljene tkanine za sjedala, što ilustrira pravi pomak na više tržište, poput novih presvlaka od alcantare dostupne kao opcija na GT verzijama.

Novi standard u elektrifikaciji i povezivosti

Na vrhuncu modernosti, novi 2008 namjerava svoje učinkovite elektrificirane motore i najnoviju generaciju povezivosti učiniti ključnim prednostima u privlačenju novih kupaca.

E-2008 ima novi motor koji su već usvojili e-208 i E-308. Maksimalna snaga je povećana za 15 posto sa 100 kW/136 KS na 115 kW/156 KS, dok je baterija povećana sa 50 kWh na 54 kWh. Veliki napor na učinkovitosti omogućuje da se povećanje performansi nadopuni povećanjem dometa, koji doseže do 406 km u usporedbi s prethodnih 345 km (WLTP mješoviti ciklus).

Na novom E-2008 dostupne su dvije vrste ugrađenih punjača koji odgovaraju svim namjenama i svim rješenjima punjenja: kao standard, jednofazni punjač od 7,4 kW i, kao opcija, trofazni punjač od 11 kW.

Procijenjeno vrijeme punjenja od 20 do 80 posto je 30 minuta s javnog mjesta za punjenje (100 kW), 4 sata i 40 minuta iz zidne kutije (7,4 kW) i 11 sati i 10 minuta iz pojačane utičnice (3,2 kW).

Novi hibridni pogonski sklop za 2008 dolazi uskoro

Početkom 2024. novi 2008 dobit će novi 48V HYBRID pogonski sklop, koji se sastoji od nove generacije PureTech benzinskog motora od 136 KS, zajedno s novim 6-stupanjskim elektrificiranim mjenjačem s dvostrukom spojkom koji uključuje električni motor.

Zahvaljujući bateriji koja se puni tijekom vožnje, ova tehnologija nudi dodatni okretni moment pri niskim brzinama motora i do 15 posto nižu potrošnju goriva. U gradskoj vožnji, novi 2008 opremljen HYBRID sustavom može raditi više od 50 posto vremena u potpuno električnom načinu rada bez emisija.

Peugeot 2008 Facelift
  • Peugeot 2008 Facelift
  • Peugeot 2008 Facelift
  • Peugeot 2008 Facelift
  • Peugeot 2008 Facelift
  • Peugeot 2008 Facelift
    +24
Peugeot 2008 Facelift Izvor: Promo fotografije / Autor: Peugeot

Uz gore opisane elektrificirane motore, asortiman novog 2008 nudi izbor benzinskih i dizelskih motora koji svakom kupcu omogućuju da pronađe model koji odgovara njegovim potrebama:

  • PureTech 100: 3-cilindrični benzinski motor obujma 1,2 litre i snage 100 KS, opremljen sustavom Stop & Start, kombiniran je sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem.
  • PureTech 130: 3-cilindrični, 1,2-litreni benzinski motor od 130 KS sa sustavom Stop & Start može se kombinirati s EAT8 8-stupanjskim automatskim mjenjačem ili 6-stupanjskim ručnim mjenjačem.
  • BlueHDi 130 EAT8: 1,5-litreni, 4-cilindrični dizelski motor od 130 KS sa sustavom Stop & Start kombiniran je s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem EAT8.

Najnovija generacija povezanih informacijskih sustava Peugeot

Novi 2008 sada standardno dolazi sa sustavom Peugeot i-Connect®, a sve izvedbe mogu biti opremljene sustavom Peugeot i-Connect® Advanced kao opcijom.

Objema se upravlja putem središnjeg 10-inčnog zaslona osjetljivog na dodir visoke razlučivosti, koji je lako prilagodljiv, ima više prozora s widgetima ili prečacima, vrlo je jednostavan za korištenje i brz kao pametni telefon. Lako je prijeći kroz izbornike slijeva nadesno, gore i dolje za obavijesti ili dodirom s tri prsta otvoriti zid aplikacije.

Lako se možete vratiti na glavnu stranicu u bilo kojem trenutku pritiskom na klavirsku tipku 'Home' ispod ekrana. Na vrhu zaslona trajni banner prikazuje vanjsku temperaturu i informacije o vremenu, položaj na stranicama widgeta, podatke o povezivanju, obavijesti i vrijeme.

Sustav Peugeot i-Connect® nudi potpunu povezanost putem bežičnog zrcaljenja (Apple CarPlay/Android Auto). Tehnološko iskustvo potpuno je uz PEUGEOT i-Connect® Advanced, opremljen TomTom povezanim navigacijskim sustavom visokih performansi. Karta je prikazana na cijelom 10-inčnom ekranu radi lakšeg čitanja. Sustav se ažurira 'preko zraka'.

Naredba 'OK PEUGEOT' na Peugeot i-Connectu Advanced, koja koristi prepoznavanje glasa prirodnog jezika, omogućuje pristup svim zahtjevima koji se odnose na infotainment funkcije. Kako bi pomogao korisnicima i odgovorio na njihova pitanja, sustav integrira on-board dokumentaciju i upute.

Nove 2008 Allure i GT verzije sada standardno imaju tri USB-C utičnice (dvije sprijeda, jednu straga) i jednu USB-A utičnicu (straga). U verziji Active, 2008 i dalje ima USB-C utičnicu sprijeda, dok E-2008 također ima USB-C utičnicu i USB-A utičnicu straga. Novi modeli 2008 Allure mogu se opremiti dodatnim punjačem za pametne telefone od 15 W (prije 5 W). Ova je oprema standardna za GT opremu. I dalje se nalazi iza preklopa središnje konzole i brzo puni pametni telefon kada se koristi za bežično zrcaljenje.

Nove prednje i stražnje kamere za pomoć pri parkiranju na novom 2008 sada nude sliku visoke razlučivosti. Ovisno o razini opreme, nova prednja kamera visoke razlučivosti (zajedno s nadzorom mrtvog kuta) sada je dostupna kao opcija, pružajući sliku od 360° neposredne okoline automobila, dragocjenu pomoć pri parkiranju.

Osim novih kamera za pomoć pri parkiranju visoke razlučivosti (vidi gore), novi 2008 svojim korisnicima nudi niz uređaja koji vožnju čine sigurnijom i lakšom...

  • Prilagodljivi tempomat s funkcijom Stop and Go i podesivom postavkom udaljenosti između vozila.
  • Automatsko kočenje u nuždi s upozorenjem na sudar: detektira pješake i bicikliste, danju i noću, od 7 km/h do 140 km/h.
  • Prošireno prepoznavanje i prikaz prometnih znakova na digitalnoj instrument tabli: znak stop, jednosmjerni prometni znak, znak zabrane pretjecanja, znak za kraj pretjecanja, uz uobičajene znakove koji se odnose na brzinu.
  • Aktivno upozorenje o napuštanju trake s korekcijom trake.
  • Upozorenje na pozornost vozača, koje detektira oslabljenu budnost tijekom dugih razdoblja vožnje i pri brzinama iznad 65 km/h, analizirajući mikropokrete upravljača.
  • Nadzor mrtvog kuta.
  • Poboljšano prianjanje uz Grip Control, koji omogućuje pristup trima načinima vožnje: pijesak, blato i snijeg. Ovisno o zemlji, ova ponuda kontrole prianjanja kombinira se s cjelogodišnjim gumama '3PMSF'.

Usluga online prodaje

Ovisno o zemlji u kojoj se prodaju, novi 2008 se može kupiti na internetskoj prodajnoj stranici Marke za potpuno digitalnu kupnju ('Prodaja putem interneta') koja je potpuno sigurna. Kupci mogu kupiti svoje novo vozilo, zamijeniti svoje staro vozilo i financirati kupnju sa svog pametnog telefona, tableta ili osobnog računala. Svaki će kupac imati slobodu odabrati da mu se vozilo besplatno dostavi na kućnu adresu.

Povezane usluge

Peugeot Easy-Charge omogućuje pristup raznim rješenjima punjenja za električna vozila:

  • Niz rješenja za punjenje kod kuće ili na radnom mjestu, putem širokog spektra opreme (pojačana utičnica, zidna kutija, pametna zidna kutija itd.), dijagnoza za procjenu električne instalacije koju treba osigurati i najbolje rješenje za punjenje, kao i završna montaža, zahvaljujući preporučenim partnerima,
  • Javna ponuda punjenja putem Free2Move eSolutions koja omogućuje pristup mreži od više od 350.000 punionica u Europi: odabir punionica prema udaljenosti, brzini i cijeni punjenja,
  • Potvrda o kapacitetu baterije nakon servisa, kako bi se olakšala preprodaja električnog vozila jamčeći razinu kapaciteta baterije,
  • Jamstvo na bateriju novog E-2008 iznosi 8 godina ili 160.000 km.

Peugeot Easy-care osmišljen je kako bi razuvjerio kupce u njihovom procesu otkrivanja i pomogao im da potpuno bezbrižno uživaju u svom automobilu uz:

  • Novi simulatori i digitalna putovanja koji će im pomoći da saznaju više o tajnama električne mobilnosti na web stranicama marke Peugeot,
  • Prilagođeni servisni ugovori i pomoć na cesti, koji se mogu uključiti u jedinstveni paket financiranja kako bi kupci mogli uživati u svom vozilu bezbrižno.

Na kraju, aplikacija za pametne telefone MyPeugeot® dodaje 3 nove značajke s novim 2008:

  • Virtualna knjiga održavanja koja omogućuje vođenje svih računa i memoriranje popisa intervencija na vozilu unutar mreža, u elektroničkoj datoteci. Osim što je ekološki prihvatljiv, ovo je vrlo korisno kada želite preprodati svoje vozilo i povećati mu cijenu, kako biste ulili povjerenje budućem kupcu i osigurali brzu ponovnu prodaju.
  • Prethodno daljinsko slanje obavljenih putovanja na vaš pametni telefon u ugrađeni navigacijski sustav jedan je od načina da uštedite vrijeme prilikom pokretanja vozila. Baš kao brzo pronalaženje parkirnog mjesta na javnoj cesti nakon završetka putovanja. Da ne spominjemo da više ne morate tipkati po tipkovnici da biste se razumjeli i riskirali nesreću. Navigacija je unaprijed programirana za analizu i izvršavanje vaših govornih uputa. A uz TomTom, kartiranje se ažurira potpuno neprimjetno.
  • Predvidite mjesta za punjenje vozila kako biste optimizirali svoja putovanja, istovremeno predviđajući dostupnu razinu napunjenosti kada stignete na odredište. Budući da u Moj Peugeot možete planirati svoja putovanja, svoje vozilo možete napuniti u najprikladnije vrijeme i prema raspoloživosti punionica. Putujte bezbrižno i uštedite vrijeme bez brige o autonomiji baterije. Moj Peugeot planira umjesto vas.

Uvijek imate mogućnost pokrenuti ili zakazati termalno predkondicioniranje i daljinski provjeriti, zakazati, pokrenuti ili odgoditi punjenje baterije.