Utrke na 402 metra možda i nemaju previše smisla, no zabavno ih je gledati te s lakoćom otkrivaju fundamentalne prednosti električnih vozila nad svim ostalim pogonskim tehnologijama
Teslini automobili već neko vrijeme s lakoćom brišu pod etabliranim sportskim i supersportskim automobilima, no to nije spriječilo ekipu Top Geara da na startu sučeli najslabiju izvedbu Modela S i najsnažniju izvedbu KIA Stingera GT S.
Već na papiru, dva automobila pokazuju poprilične sličnosti po pitanju snage, no ne i mase, te pogotovo ne deklariranog ubrzanja s mjesta do 96 km/h.
370 Stingerovih KS naprema 367 KS Modela S, kao i gotovo 200 kg manje ukupne mase korejske limuzine možda se i čine kao dovoljna prevaga za pobjedu, no jedan pogled na podatke o okretnom momentu dovoljan je za alternativni završetak ove priče.
Naime, dok Stinger 510 Nm kotačima isporučuje pri 4.500 o/min, Model S sa svojih 660 Nm raspolaže trenutno. To je i glavni razlog zašto ubrzanje s mjesta do 96 km/h Tesla odrađuje za 4,2 sekunde, dok KIA treba pola sekunde više - američki automobil jednostavno brže dolazi do maksimalne snage.
Kako to izgleda u praksi možete vidjeti u priloženom video prilogu.