Treći mjesec od uvođenja novih standarda za mjerenje potrošnje i emisije ispušnih plinova motora s unutarnjim izgaranjem lakih vozila - WLTP, prodaja automobila u Europi nastavila je padati
Proizvođači automobila morali su zaustaviti prodaju modela koji nisu bili certificirani po novim standardima, što je uzrokovalo uska grla u procesima isporuke.
Volkswagen grupa je tako u studenom zabilježila čak 11 posto lošiji rezultat u odnosu na isti period lani, s tim da je po negativnim rezultatima prednjačio Porsche sa 62 postotnim, te Audi s 41 postotnim padom. Volkswagen je zabilježio 3,8 posto lošiji rezultat, dok su Škoda i Seat poboljšali ishod za pola postotnog boda.
PSA grupa je uknjižila pad od 6,1 posto. Peugeot je registrirao 6,4 posto, Opel 8,1 posto a Citroen 1,6 posto manje automobila nego lani.
Renault je u istom periodu ostvario pad od 28 posto, dok je Dacia porasla za 14 posto.
Alfa Romeo se upisao među veće gubitaše s padom od 47 posto, dok je Fiatu prodaja pala za 11 posto, a Jeepu porasla za 29 posto.
Od azijskih proizvođača Nissan je zabilježio najgori rezultat s padom od 28 posto, dok je Toyota najbolje prošla s rastom od 3,5 posto. Hyundaiju je prodaja pala za 5,3 a KIA-i za 1 posto, dok je Honda prodala 14 posto manje automobila.
Od premium proizvođača najgore je prošao Land Rover s padom od 9,4 posto, dok je sestrinskoj kompaniji Jaguar prodaja porasla za čak 46 posto. Volvo i Mercedes povećali su prodaju za 12 odnosno 4,2 posto, dok je BMW-u broj isporučenih vozila u studenom smanjen za 2,6 posto u odnosu na studeni 2017.
Proizvođači su uknjižili rekordne rezultate u kolovozu, no ova prednost se ubrzano topi pa bi 2018 mogla završiti minusom.
Trenutna prodaja još uvijek je veća nego lani u istom periodu za 0,6 posto, te iznosi 14,6 milijuna automobila. Ipak, ako u prosincu proizvođači isporuče manje od 1,05 milijuna vozila, odnosno ako broj registracija padne za više od 8 posto, godina na izmaku pokazat će se poražavajućom.