Budućnost Ducatija unutar Volkswagen grupe već je neko vrijeme upitna. Nijemci dugo nisu skrivali namjere o prodaji renomirane talijanske motociklističke marke, no onda su se u Audiju, koji je preko Lamborghinija vlasnik Ducatija, koncem prošle godine predomislili
‘Ducati je savršena nadopuna naše premium filozofije u svijetu motocikala. Možete biti sigurni da Ducati pripada Audijevoj obitelji’, rekao je tada Audijev prvi čovjek Rupert Stadler Reutersu.
U međuvremenu je Stadler završio u pritvoru zbog povezanosti s Volkswagenovom aferom Dieselgate, a godinu dana kasnije saznajemo kako interes za preuzimanjem Ducatija još uvijek postoji.
U razgovoru s novinarima Speedweeka KTM-ov izvršni direktor Stefan Peirer priznao je dječačku zaluđenost i emocionalnu povezanost s Ducatijem, te istaknuo kako se svojevremeno poigravao s idejom o pripajanju Ducatija KTM-u.
‘Ducati je Ferrari motociklističke industrije’ istaknuo je Peirer koji smatra kako je talijanska marka jedina koja bi odgovarala KTM-u.
Ovaj austrijski milijarder preuzeo je KTM 1992, te u 25 godina vođenja povećao proizvodnju kompanije sa 6.000 na 250.000 jedinica godišnje. Prije pet godina KTM je od BMW-a preuzeo Husqvarnu, te nastavio uspješnu priču i s ovom švedskom kompanijom.
Hoće li KTM uspjeti povećati portfelj i Ducatijem ostaje za vidjeti, no čini se kako Austrijanci imaju znatno veće ambicije za razvoj bolonjske ikone od Nijemaca.