Oba modela se oslanjaju na vrlo učinkovitu aerodinamiku, punu GT šasiju i snažne kočnice
Za ljubitelje klasičnih motora s unutarnjim izgaranjem Porsche je prošli tjedan predstavio dva nova člana iz svoje obitelji modela 718: kabriolet verziju Spyder i kupe verziju Cayman GT4. Čisti karakter ova dva top-modela trebao bi privući sve one ljubitelje sportskih automobila koji uživaju u nevjerojatnom užitku u vožnji i cijene visoku razinu agilnosti i gotovo intimnu blizinu snažnog motora iza svojih leđa. Savršeno izbalansiran koncept straga uzdužno postavljenog motora nudi im sve to.
Motor ugrađen u oba modela temelji se na istoj obitelji motora kao i turbo motori u trenutnoj seriji modela 911 Carrera. Novorazvijeni četverolitreni bokser-motor s prirodnim usisom generira 420 KS (309 kW), što je 35 KS više nego u prethodnim modelima GT4. Treća generacija Spydera ima čak i više snage od prethodnika; 45 KS. Najveći mu je okretni moment 420 Newton metara u rasponu od 5000 do 6800 okretaja u minuti. Oba modela su opremljena s ručnim šeterobrzinskim mjenjačem i krajnja brzina im je preko 300 km/h; Spyder 301 km/h, a Cayman GT4 može dostići 304 km/ h. Oba modela ubrzavaju od 0 do 100 km/h za 4,4 sekunde. Prema novom europskom voznom ciklusu (NEDC) potrošnja im je 10,9 l/100 km. Fascinantni karakter ovog motora s prirodnim usisom kombinira moderni sustav kontrole emisije benzinskih filtara za čestice s linearnom snagom i trenutnim odzivom GT motora. Ima maksimalni broj okretaja motora od 8000 okretaja. Neusporediv zvuk bokser-motora ostaje netaknut. Novi dodaci uključuju tehnička obilježja kao što je prilagodljiva kontrola cilindara. U radu s djelomičnim opterećenjem privremeno prekida proces ubrizgavanja u jednoj od dvije strane motora s po tri cilindra, čime se smanjuje potrošnja goriva.
Piezo brizgaljke se prvi put koriste za izravno ubrizgavanje goriva u jedom motoru s visokim brojem okretaja. Svaki proces ubrizgavanja dijeli se na do pet pojedinačnih injekcija. Time se podržava cjelovit proces sagorijevanja, a time i smanjuje emisija štetnih plinova. Varijabilni usisni sustav s dva rezonantna ventila osigurava optimalnu izmjenu plina u cilindrima.
Među upečatljivim značajkama modela Cayman GT4 je sveobuhvatno poboljšan koncept aerodinamike. On proizvodi do 50 posto više potisne sile (downforce). Aerodinamika oba modela ima ogroman učinak na novodizajniranom jednokomornom stražnjem ispušnom loncu: on stvara prostor u stražnjem dijelu za funkcionalni difuzor, što čini dobrih 30 posto potisne sile na stražnjoj osovini modela Cayman GT4. Fiksno stražnje krilo također je obilježeno većom učinkovitošću; ono proizvodi oko 20 posto više snage u usporedbi sa svojim prethodnikom. To odgovara dodatnoj sili od dvanaest kilograma na 200 km/h. Prednji dio, koji je optimiziran u GT stilu, održava aerodinamičnu ravnotežu s velikom prednjom spojlerom i takozvanim zračnim zavjesama. Potonji smiruju protok zraka duž prednjih kotača.
Novi Spyder je čisti stroj za užitak u vožnji s laganim kabrioletom koji se može nositi s najvećim brzinama. Nastavlja se povijest poznatih Roadstersa kao što su Porsche 550 Spyder i 718 RS 60 Spyder. Njegov krov je prikladan za svakodnevnu uporabu i može se smjestiti ispod poklopca prtljažnika u samo nekoliko koraka. Za razliku od GT4, Spyder ima stražnji spojler koji se automatski uključuje pri brzini od 120 km/h. Zahvaljujući funkcionalnom difuzoru, to je prvi model u obitelji Boxster koji generira aerodinamičnu silu na stražnjoj osovini.
Prvi put ikad, Spyder ima koristi od GT šasije visokih performansi modela Cayman GT4. Sa svojom vrhunskom dinamikom u zavojima, pruža prema porizvođaču, emocionalno iskustvo vožnje. Njegove dodatno rafinirane lagane prednja i stražnja osovina s oprugom koriste trkaće tehnologije. Izravno spajanje na šasiju djelomično se vrši pomoću kuglastih zglobova. Prigušni sustav Porsche Active Suspension Management s donjim ovjesom od 30 mm smanjuje težište i poboljšava potencijal za bočnu dinamiku. Posebno je dizajniran za korištenje na trkaćoj stazi i čini karakteristike upravljanja Caymanom GT4 oštrijima. Spyder također ima koristi od ovog dizajna. Porsche Stability Management (PSM) ovdje radi s još većom osjetljivošću i preciznošću, ali se može opcionalno također deaktivirati u dva koraka. Porsche vektorski obrtni moment (Porsche Stability Management ili PTV) s mehaničkom blokadom stražnjeg diferencijala dodatno povećava uzdužnu i bočnu dinamiku, performanse u zavojima i užitak u vožnji. GT4 također dolazi s opcijom Clubsport paketa. To uključuje stražnju roll-bar sponu, ručni aparat za gašenje požara i sigurnosni pojas u šest točaka na strani vozača.
Sustav kočnica visokih performansi u modelima Spyder i Cayman GT4 osigurava dosljedno kočenje koje je pogodno za vožnju na stazi zahvaljujući velikim aluminijskim kočnicama s fiksnim kočionim čeljustima. Porscheove keramičke kompozitne kočnice (Porsche Ceramic Composite Brake ili PCCB) takođersu dostupne kao opcija. Jedna nova značajka je da Spyder sada koristi gume ultra-visokih performansa (UHP) guma posebno prilagođenih za Porsche. One su dio cjelokupnog paketa koje čine model Cayman GT4 izuzetno brzim sportskim automobilom na stazi Nordschleife na Nürburgringu: vrijeme kruga na klasičnoj trkaćoj stazi dužine 20,6 kilometara je više od deset sekundi brže od njegovog prethodnika.
Novi Porsche 718 Spyder i 718 Cayman GT4 već se nalaze u ponudi, a u Njemačkoj cijene počinju od 93.350 eura za Spyder i 96.206 eura za Cayman GT4 (sa specifičnom opremom za tu zemlju i porezom na dodanu vrijednost).