Zajedno s električnim četverociklom Minimo, dvosjedom prikazanim u proljeće, Seat je predstavio tri vozila za urbanu mobilnost u posljednjih devet mjeseci
Seat je u Barceloni na Smart City Expo World Congress-u predstavio novi smjer po pitanju urbane mobilnosti. Dva modela; e-Scooter i e-Kickscooter prikazana su javnosti, čime ovaj španjolski proizvođač automobila u sklopu VW grupacije proširuje svoju djelatnost i na vozila na dva kotača.
Električni skuter e-Scooter, zasnovan na dizajnu španjolske tvrtke Silence koja proizvodi električne bicikle, predstavljen je u Barceloni zajedno s konceptom električnog romobila e-Kickscooter. Seat je osnovao novu poslovnu jedinicu pod nazivom Urban Mobility, koja će imati za cilj razvijati takva vozila 'urbane mobilnosti'.
E-skuter će se naći u prodaji sljedeće godine u Španjolskoj, a tvrtka razmišlja o ponudi i na ostalim europskim tržištima.Prelazak na vozila s dva kotača mogao bi promijeniti Seatovu marku, pomaknuti je bliže teritoriju koji su BMW, Honda i Suzuki zauzeli kao proizvođači vozila na dva i četiri kotača.
E-Scooter ima elektromotor snage 7kW, koji nudi maksimalnu snagu od 11kW (14,8 KS), smješten na stražnjem kotaču. Nudi snagu otprilike jednaku snazi benzinskog motora od 125 cm³ i ostvaruje najveći okretni moment od 240 Nm . e-Scooter može dosegnuti maksimalnu brzinu od 100 km/h, a od 0 do 50 km/h ubzanje mu je 3,8 sekundi. Raspon vožnje je do 115 kilometara prema WLTP-u mjerenjima.
Baterija se može izvaditi i lako napuniti strujom kod kuće ili na javnim stanicama za punjenje, a procijenjeni troškovi za sve kupce iznose samo 0,70 eura na 100 kilometara. Osim toga, koncept e-skutera ima dovoljno prostora za pohranu za dvije kacige ispod sjedišta, povezan je, a korisnici mogu pratiti razinu napunjenosti baterije ili lokaciju putem mobilne aplikacije.
E-skuter se smatra zanimljivim za Seatove mlađe vlasnike automobila, jer je prosječna dob kupaca Seata osam do 10 godina niža nego kod ostalih europskih marki. Međutim, kupci u kasnim tinejdžerskim i ranim 20-ima sve više žele dijeliti automobile i voziti se tako da zadovoljavaju svoje potrebe prijevoza, a ne vlasništvo nad automobilom, posebno u gradovima.
Imajući to na umu, Seat je također otkrio novu generaciju svog električnog romobila e-Kickscooter, pa nova verzija ima prošireni domet od 65 km, dva neovisna sustava kočenja i puno veći kapacitet baterije, koji doseže 551 Wh. Postojeći model Seat EXS predstavljen 2018. se prema riječima proizvođača prodao u preko 10.000 primjeraka.
Zajedno s električnim četverociklom Minimo, dvosjedom prikazanim u proljeće, Seat je predstavio tri vozila za urbanu mobilnost u posljednjih devet mjeseci, dok su narudžbe za novi Seat Mii Electric tek otvorene.
Seatov šef Luca de Meo kaže da je cilj kompanije 'pokazati kako mogu doprinijeti promjenama u urbanoj mobilnosti'. 'Naša vozila za mikro-mobilnost dizajnirana su za kratka putovanja, onima gdje automobili vjerojatno nisu idealan način za to', rekao je.
De Meo je reorganizirao Seatove poslovne jedinice za mobilnost pod znakom Urban Mobility i imenovao Lucasa Casanovasa za vođenje poslovanja ove jedinice. Jedan od njenih prvih poslova je razviti podloge za stavljanje Minima u proizvodnju. A sam Casanovas kaže kako i dalje stoji namjera da Minimo dođe na tržište krajem 2021. ili početkom 2022. godine, ali projekt i dalje čeka zeleno svjetlo. 'Nije stvar u cjelokupnom dizajnu, već u pronalaženju prave plastike za čistoću i trajnost, veličinu baterije, raspon i pouzdanost, takve detalje', kaže on.