Njemački industrijski gigant Siemens i mađarski proizvođač lakih sportskih zrakoplova Magnus već neko vrijeme surađuju na razvoju električnog zrakoplova eFusion
Ovaj napredni avion u prvom je izdanju uspio postići čak 340 km/h isključivo na električni pogon, te je također podigao jedrilicu na visinu od 600 metara u svega 76 sekundi.
Nažalost, prototip je uništen u zasad nepoznatim okolnostima, a još je veća tragedija da su u nesreći živote izgubili pilot i kopilot.
Očevici tvrde kako je zrakoplov bio u plamenu prije nego što se survao u polje kukuruza između mjesta Pogány i Szalánta.
Problem kod električnih zrakoplova je masa baterijskog sklopa, pa su u Siemensu pokušavali uštedjeti kilograme na motoru. U letjelicu je ugrađen elektromotor snage 260 kW od tek 50 kilograma, te FlyEco trocilindrični dizelski motor iz Smarta koji je služio kao generator dodatne električne energije.
U prednjem kraju aviona također su se nalazile i litij-ionske ćelije.
Ostaje za vidjeti tko je krivac za nemili incident, no ova tragična nesreća vjerojatno će usporiti razvoj električnih aviona.