Kako bi se pokrili troškovi programa elektrifikacije VW grupe, u sljedećih pet godina uložit će se 30 milijardi eura
Još 2017. Volkswagen grupa u sklopu svoje inicijative Roadmap E postavila je cilj da do 2030. izbaci na tržište 50 novih električnih modela, no sada su proširili planove elektrifikacije i do 2028. dovest će na tržište čak 70 novih modela automobila. Nedavno smo pisali o konceptu električnog vozila ID.Buggy, koji je predstavljen u Ženevi, i o njegovoj električnoj platformi MEB. Tom potpuno električnom platformom VW je planirao involvirati ostale proizvođače koji bi mogli koristiti tu platformu za svoje električne modele. Potencijalan partner VW Grupe mogla bi postati i korporacija Fiat Chrysler Automobiles, koja se nastoji okrenuti tržištu potpuno električnih automobila, ali i plug-in hibridnih vozila, pa je možda i jedno od rješenja upravo suradnja s najvećim svjetskim proizvođačem vozila. VW grupa u svom portfelju ima sedam marki: Audi, Bentley, Bugatti, Porsche, Seat, Škodu i Volkswagen.
Volkswagenov šef Herbert Diess izjavio je kako će se povećanjem broja električnih modela povećati i broj predviđenih električnih vozila koja će grupa proizvesti do 2030. s 15 milijuna na 22 milijuna, što čini oko 40 posto flote vozila cijele grupe, dodajući da je novi cilj bio dio napora da VW grupa do 2050. neutralizira CO2 u svim područjima, od flote do proizvodnje te uprave.
Sve su teži ciljevi u pogledu CO2 tvrtkama koje imaju svoj vozni park, a Diess je kazao kako je cilj VW grupe u skladu s ciljevima Pariškog sporazuma o klimatskim promjenama kako bi Europa do 2020. bila neutralna po pitanju emisije CO2.
Grupa je osigurala ugovore s tvrtkama LG Them, SKI, CARL i Samsung za isporuku baterijskih ćelija, ali traži osnivanje pogona za njihovu proizvodnju u Europi. Također se radi s tvrtkom QuantumScape na tehnologiji čvrste baterije. Što se tiče rezervacija za njihove nove modele, VW grupa zaprimila je više od 20.000 rezervacija za električne modele Audi e-tron i Porsche Taycan koji će izaći na tržište kasnije ove godine. Nakon ID. CROZZ-a i druge marke će lansirati modele temeljene na MEB-u, uključujući Seat el-Born i Škodu Vision.
Usto, VW grupa istražuje partnerstva s drugim tvrtkama kako bi proširila korištenje platforme MEB, počevši s povezivanjem s tvrtkom e.Go Mobile, što je objavljeno u Ženevi.