Turneja je započela krajem veljače u Nizozemskoj prošavši kroz Belgiju i Njemačku, ali se zbog zdravstvenih i vladinih odredaba morala zaustaviti i vratiti u Torino, grad u kojem je bilo prvo sjedište Abartha
Protagonisti turneje s modelima Abarth 695 70°Anniversario (70. obljetnica) nakon prekida zbog europskog zaključavanja radi sprječavanja širenja pandemije koronavirusom vraća se na cestu. Sama turneja pod nazivom 'Giro d’Europa in 1949 ore' (ili 'Turneja Europom u 1949 sati') je zamišljena da će se odvoziti u ukupno 1949 sati, 8 europskih zemalja i oko 3700 kilometara.
Na turneji sudjeluju fanovi, članovi kluba i novinari iz zemalja kroz koje prolazi turneja, a svi su pozvani da ispričaju priču o putovanju i dodatno prošire zajednicu fanova i vlasnika Abartha. Osam zemalja uključenih u ovaj projekt prema rasporedu prolaska uključuju: Nizozemsku, Belgiju, Njemačku, Švicarsku, Italiju, Francusku, Španjolsku i Portugal kao mjesto završetka turneje.
Ako ste se pitali zašto su važne upravo ove brojke iz naziva turneje treba reći da '1949' označava godinu rođenja Abartha kao marke i broja komada u kojem će se proizvesti ovo ograničeno izdanje modela Abarth 695 70°Anniversario. Osim toga 1949 sati odgovara nešto više od 80 dana (točno 81,2 dana) baš kao i avanturističko putovanje iz romana Julesa Vernea 'Le Tour du monde en quatre-vingts jours' (u prijevodu 'Put oko svijeta u 80 dana').
Legendarna talijanska marka sportskih automobila Abarth za tu je priliku proizvela i poseban model oznake Abarth 695 70°Anniversario. Ovaj model je idealan za obilježavanje velike obljetnicu marke i trebao bi proslavili priču o 'Škorpionu', zajedno s ljubavi prema izazovu i neprestanoj potrazi za performansama.
Kako je i planirano, turneja 'Giro d’Europa in 1949 ore' započela je krajem veljače iz nizozemskog gradića Lijnden, 10 km od Amsterdama, potom je stigla u Belgiju, a zatim nastavila u Njemačku. Ovdje se zbog zdravstvenih i vladinih odredaba morala zaustaviti vrativši se u Torino, grad u kojem je bilo prvo sjedište Abartha. U Torinu je i danas sjedište Casa dello Scorpione (Kuće Škorpiona) i Heritage HUB-a (baštinskog centra aktivnosti) u kojem se čuvaju neki od najvažnijih automobila koje je proizveo Abarth u svojoj povijesti.
Upravo iz prijestonice talijanske pokrajine Pijemont ponovno se zavrtio motor ograničenog izdanja Abartha 695 70°Anniversario, snažnim i agresivnim 'urlanjem' pojačanim ispušnim sustavom 'Record Monza Active'. Posebnost ovog ispušnog sustava leži u aktivnom ventilu, kojim se upravlja tipkom Sport u kabini, što omogućuje vozaču da intervenira na zvuk i odabere zvuk 'gospodina vozača' ili tamnije i živahnije tutnjave, tradicionalno Abarthove.
Nakon Torina, ova turneja nastavlja prema francuskoj rivijeri, a zatim će stići u Španjolsku i posjetiti Barcelonu i Madrid te konačno okončati svoje putovanje u fascinantnom portugalskom gradu Lisabonu. Nažalost po švicarske fanove Abartha, njihova zemlja je preskočena zbog neplaniranog lockdowna zbog koronavirusne pandemije.
Luca Napolitano, šef EMEA Fiat & Abarth marki, je izjavio: 'Ponovno započinjanje našeg europskog putovanja također je pozitivna poruka povratka u normalu, dijeljenje emocija i strasti, zajedno s gotovo 130.000 obožavatelja zajednice Abarth i više od 80 klubova koji će pridonijeti svjedočanstvu i podržavanju turneje. A entuzijazam za našu marku, naročito za posebnu seriju Abarth 695 70°Anniversario, potvrđuje i njegov komercijalni uspjeh: zapravo je već prodano više od polovice od 1949 primjeraka ograničenog izdanja.'
Unutar putničke kabine nalazi se i numerirana pločica svakog od 1949 primjeraka koji će se proizvesti, što svaki Abarth 695. 70°Anniversario čini atraktivnim za autentičnog kolekcionara.
Abarth 695 70°Anniversario opremljen je najmoćnijim motorom u rasponu: 1,4-litrenim turbo motorom koji nudi 180 KS i 250 Nm okretnog momenta pri 3000 okr./min. i omogućava maksimalnu brzinu od 225 km/h (sa stražnjim krovnim spojlerom podešenim pod kutem od 0°), kao i ubrzanje od 0 do 100 km/h u samo 6,7 sekundi. Ovaj modela Abartha ograničene serije ima podesivi krovni spojler u 12 položaja s nagibom od 0° do 60°.
U položaju najvećeg nagiba (60°), pri brzini od 200 km/h, krovni spojler povećava aerodinamičko opterećenje (downforce) do 42 kg. Ukratko, Abarth 695 70°Anniversario savršen je spoj motora i aerodinamičnih performansi.