Usluge dijeljenja prijevoza, poput Ubera i Lyfta, pokazuju tendenciju narušavanja dosadašnjeg tržišnog modela kupovine i posjedovanja vozila. Ne treba stoga čuditi što proizvođači sve aktivnije kreću u razvoj vlastitih taksi usluga
Iznimka nije niti Volkswagen.
Najveći njemački proizvođač automobila pokreće partnerstvo s najvećom kineskom kompanijom za dijeljenje prijevoza, Didi.
Nijemci će u Kini upravljati flotom od 100.000 vozila od kojih će dvije trećine biti vozila Volkswagen grupe specijalno razvijena za pružanje taksi usluga, prenosi Reuters.
Konačan cilj je potpuna automatizacija flote, jednom kad se tehnologija autonomno upravljanih vozila dovoljno razvije da se vozače od krvi i mesa može izbaciti iz jednadžbe.
Reutersovi izvori nisu otkrili financijske detalje partnerstva, no ako doista dođe do suradnje između dva giganta, šanse za skoriju komercijalizaciju autonomnih sustava značajno će se povećati.