Drugi po veličini proizvođač automobila na svijetu poprilično se opekao aferom Dieselgate, no čini se kako Nijemci doista nemaju u planu tako skoro odustati od ove pogonske tehnologije iako dizelašima popularnost sve više pada širom Europe
Dokaz je i predstavljanje potpuno novog dvolitrenog turbodizelaša, kodnog imena EA288 Evo na simpoziju u Beču. Novi motor koristi blagi hibridni sustav s 12-voltnim starter generatorom i litij-ionskom baterijom te obećava značajno nižu potrošnju i emisije ispušnih plinova. Inženjeri su smanjili filter čestica, i ukupnu masu jedinice, te se poigrali s procesom izgaranja kako bi povećali učinkovitost motora.
U Volkswagenu tvrde kako motor zadovoljava nove, strože WLTP standarde, no zasad ne navode koliko EA288 Evo troši u kombiniranom ciklusu, tek da je prosječna emisija CO2 smanjena za 10 grama po kilometru u odnosu na prethodnika
Poznato je tek da će ga koristiti čitava paleta proizvođača Volkswagenovog koncerna uključujući Audi koji će ga montirati uzdužno, te Seat i Škodu.
Motor će biti dostupan u tri izvedbe, raspona snage od 136 do 204 KS, a snaga mu je u prosjeku porasla za 9 posto u odnosu na motor koji zamjenjuje.