Automobilska industrija je na prekretnici. Pod pritiskom zakonodavaca i sve strožih ekoloških normi, proizvođači automobila prisiljeni su užurbano gurati motore s unutarnjim izgaranjem u ropotarnicu povijesti, te adaptirati elektromobilnost
Ne prihvaćaju svi promjenu jednako lako, a mnogi od njih i strahuju.
Tako je prvi čovjek Volkswagena, Herbert Diess, prilikom konferencije za dobavljače u Wolfsburgu upozorio okupljene na negativne utjecaje novih ekoloških propisa EU i zabrane dizelaša.
Kampanja protiv individualne mobilnosti, kao i skoro histerične diskusije o dušikovim oksidima u pojedinim problematičnim područjima gradova prijete automobilskoj budućnosti, smatra Diess.
Volkswagenov prvi čovjek europske ciljane razine emisije CO2 naziva preambicioznima, te tvrdi kako će, za njihovo ostvarivanje, do 2030 na cestama morati biti više električnih automobila nego što ih njemački proizvođači mogu proizvesti.
Diess nije preoptimističan po pitanju budućnosti.
‘Ako pogledamo minule utvrde automobilske industrije poput Detroita i Torina, lako je zaključiti što se dogodi gradovima kad nekoć snažne korporacije i industrije zakažu’, upozorio je Volkswagenov šef koji vjeruje da iz današnje perspektive njemačka autoindustrija ima 50 posto šanse da ostane među globalnom elitom u idućih deset godina.