Polestar je Volvu, još od konca 90-ih godina prošlog stoljeća, ono što je BMW-u odjel M, odnosno Mercedesu - AMG. No s novim vlasnikom, kineskim Geelyjem, došli su i novi planovi
Polestar je upravo odvojen od Volva, te nam je netom u Šangaju predstavio svoj prvi automobil koji u proizvodnju kreće 2019. Polestar 1 je 2+2 kupe koji u mnogočemu podsjeća na Volvov konceptni kupe iz 2013.
Kako god bilo, dizajn ovog automobila samo je djelić priče, jer se ispod seksi linija vanjštine nalazi hibridni pogon na kojem bi mu pozavidjeli i ljuti rivali.
Električno-hibridni sklop razvija čak 600 KS i 1.000 Nm. Stražnji par elektromotora pogoni zadnju osovinu, dok je za prednju zadužen dvolitreni benzinac od 218 KS. Ono što Polestar 1 čini zanimljivim jest plug-in hibridni sklop koji mu omogućava da s punom baterijom prevali 150 km isključivo na električnu energiju. Ovo je ponajbolja deklarirana autonomija kojom se može pohvaliti jedan klasični hibridni automobil.
Polestar 1 je većim dijelom izrađen na Volvovoj modularnoj platformi SPA, no u Polestaru tvrde kako njihovi inženjeri potpisuju oko 50 posto preinaka. Jedna od njih je i karoserija u cijelosti izrađena od ugljičnih vlakana, što je torzijsku krutost povećalo za 45 posto.
Automobil će se izrađivati u novim ultra-sofisticiranim pogonima u Kini, a Polestar 1 tek je prvi model u gami za čiji je razvoj Geely odvojio 640 milijuna eura.
Polestar 2 će biti električna limuzina koja će na tržištu konkurirati Teslinom Modelu 3, dok bi Polestar 3 trebao biti električni SUV.