Svaki ljubitelj sportskih automobila vjerojatno želi imati bar dio interijera presvučen Alcantarom
Ovaj sintetički materijal praktički nema konkurenciju, budući da izgleda veoma skupocjeno i ugodno na dodir, te pruža idealan kompromis između izdržljivosti i taktilnog osjećaja.
Nije ni čudo da proizvođači njime presvlače praktički sve komponente koje dolaze u dodir s prstima - od sjedala i armature, do rukohvata, upravljača pa čak i unutrašnje strane krova.
Doduše, ova praksa mogla bi malo izgubiti na mahu budući da je istoimena kompanija iz Italije, Alcantara SpA upravo objavila kako ne može zadovoljiti čak 20 posto potražnje.
Kompanija osnovana 1972 je od 2009 i početka recesije utrostručila prihode, sa 64,3 milijuna eura na čak 187,2 milijuna eura prošle godine. Čak 80 posto posla Talijani obavljaju za potrebe automobilske industrije, no pravi šok doživjeli su 2015 kad su zabilježili rast prodaje za 35 posto.
Otad kompanija pokušava dostići potražnju budući da njihovi pogoni u Milanu mogu izraditi tek 8 milijuna metara Alcantare godišnje.
Talijani će uložiti 300 milijuna eura kako bi udvostručili kapacitete u idućih pet godina, no u međuvremenu ćemo gotovo sigurno osjetiti nestašicu ovog materijala mekog na dodir, uvjerava nas Motor Trend.