električno srce

Kraj jedne ere: Golf 8 je zadnji dizelaš i benzinac, ubuduće samo na struju

03.04.2023 u 20:10

Bionic
Reading

Izvršni direktor Volkswagena Thomas Schäfer potvrdio je ono o čemu se nagađalo. Najveći njemački proizvođač automobila ne planira novu generaciju Golfa s motorom na unutarnje izgaranje. Golf 8 bit će zadnji od svoje vrste. Ime će zadržati, ali pod haubom više neće biti mehaničko, već električno srce

'Trenutna serija trajat će do kraja desetljeća. Dotad ćemo vidjeti kako se razvija ovaj segment. Ako se svijet bude kretao potpuno drugačijim putem od očekivanog do 2026. ili 2027., tada možemo lansirati potpuno novo vozilo. Ali mislim da se to neće dogoditi', izjavio je Schäfer.

Desetljećima je Golf bio najtraženiji automobil u Europi. Model je u prodaji od 1974. godine. Ime Golf trebalo bi se zadržati i za budući električni model - slično kao Tiguan ili GTI.

'Ova imena ikona prenijet ćemo u električni svijet. Ali to mora odgovarati njihovim genima, pogotovo kod Golfa. Nazvati bilo koje vozilo tim imenom ne bi išlo', istaknuo je šef Volkswagena.

Njegove riječi potvrda su opredijeljenosti grupacije sa sjedištem u Wolfsburgu za automobile na struju. Očekuje se da će VW lansirati deset novih modela električnih automobila do 2026. godine.

Među njima bi trebao biti i mali električni automobil ID. 2all. Prošli mjesec grupa je pokazala prvi nacrt električnog automobila, a on bi trebao biti otprilike veličine današnjeg VW Pola.

Euro NCAP testiranja
  • Volkswagen nastavlja poboljšavati Golf 8: Još jedna ocjena od pet zvjezdica Euro NCAP-a
  • Euro NCAP testiranja
  • Euro NCAP testiranja
  • Euro NCAP testiranja
  • Euro NCAP testiranja
    +9
VW Golf 8 na testiranjima Euro NCAP Izvor: Ostale fotografije / Autor: Euro NCAP

U osnovnoj konfiguraciji ID.2 bi trebao koštati manje od 25.000 eura, a domet bi mu trebao biti do 450 kilometara. Do kraja desetljeća Volkswagen također želi lansirati električni model za manje od 20.000 eura, a on bi se mogao zvati ID.1.

Volkswagen cilja na 80 posto električnih automobila u Europi i 55 posto u Sjevernoj Americi do 2030. godine. Do tada cijela VW grupacija sa svojim različitim markama želi postići 50 posto udjela električnih vozila u cijelom svijetu.