Najveći poljski lanac trgovina odjeće LPP objavio je u ponedjeljak da će nakon obustave poslovanja u Ukrajini i zatvaranja trgovina u Rusiji proširiti poslovanje u Europskoj uniji.
Gubitak dvaju istočnih tržišta stajat će kompaniju četvrtine prihoda, naveli su.
Zato će u sljedećoj godini ući na talijansko, grčko i ciparsko tržište, te nastaviti širiti svoj brend "Reserved" u Njemačkoj i Britaniji.
"Nakon teškog razdoblja pandemije, sučeljeni smo s novim izazovima vezanim uz gubitak značajnog dijela naše prodajne mreže", rekao je financijski direktor Przemyslaw Lutkiewicz, referirajući se na obustavu poslovanja u Ukrajini i odluku o napuštanju ruskog tržišta.
"Unatoč tome, stanje je u kompaniji i dalje stabilno, a očekivani prihodi u tekućoj financijskoj godini veći od 16 milijardi zlota (3,76 milijardi dolara) omogućuju nam da mirno razmišljamo o budućnosti LPP-a", dodao je Lutkiewicz.
Budući da tvrtka ne može predvidjeti kako će se razvijati situacija u Ukrajini, odlučila je usredotočiti se na tržišta EU-a na kojima je već prisutna, rekao je.
"Istodobno želimo debitirati i na novim tržištima, posebice u južnoeuropskoj regiji, gdje vidimo potencijal za rast naših brendova", dodao je čelnik poljske tvrtke.
Kompanija će se i u ovoj godini usredotočiti na razvoj internetske prodaje, koja je u četvrtom tromjesečju financijske godine, do kraja siječnja, premašila 30 posto ukupnog prihoda.
U novoj financijskoj godini trebala bi dosegnuti pet milijardi zlota, što bi odgovaralo 31 posto ukupnog prihoda, procjenjuju u LPP-u.