veća zastupljenost žena

Proširuje se Inicijativa 30%; u petak u Zagreb stiže i predsjednica Jimmy Chooa

11.09.2019 u 13:03

Bionic
Reading

Medijske kuće i tvrtke priključuju se 'Inicijativi 30%' koja se zalaže za ravnopravnost prilika na rukovodećim pozicijama. Poslodavcima će se na svečanosti primanja novih tvrtki obratiti i Tanya Golesic, predsjednica Uprave modnog brenda Jimmy Choo

U Hrvatskoj udruzi poslodavaca za petak je najavlje svečano primanje novih tvrtki i medijskih kuća u "Inicijativu 30%". Posebna gošća bit će predsjednica Uprave Jimmy CHOO za SAD, Kanadu i Južnu Ameriku, Tanya Golesic. Na panel diskusiji o upravljanju uspješnim tvrtkama i ravnopravnosti prilika na upravljačkim pozicijama, uz Golešić će govoriti Lada Tedeschi Fiorio, zamjenica predsjednika Nadzornog odbora Atlantic Grupe koja s 1. listopada 2019. preuzima funkciju članice Uprave za poslovni razvoj i strategiju Atlantic Grupe i Joe Bašić, predsjednik Uprave tvrtke MPG Southeast Europe.

"Inicijativa 30%" kojom se zagovara veća zastupljenost žena na upravljačkim pozicijama, odnosno, ravnopravnost prilika utemeljili su 2018. godine Veleposlanstvo Kanade i Hrvatska udruga poslodavaca te čelnici 14 tvrtki u Hrvatskoj. Ove će se godine Inicijativi priključiti 14 novih uglednih tvrtki, odnosno nacionalnih medijskih kuća i time dati svoj doprinos osvještavanju ovih pitanja.

Tvrtke koje se ove godine priključuju Inicijativi 30% su: A1 Hrvatska, Addiko Bank, Adria Media Zagreb, Deloitte Savjetodavne Usluge, Energia Naturalis, Ernst & Young, Hanza Media, IBM Hrvatska, Lider media, Media servis Global, NOVA TV, N1, Specijalna bolnica Sv. Katarina, 24 sata.

'Posljednji rezultati istraživanja Selectia kojim se mjeri udjel žena u upravama društava u sastavu indeksa CROBEX, u 2019. je značajno pao na 14,5 posto u odnosu na 19,7 posto krajem 2018. godine. Ako kompanije svakodnevno traže načine za uspješnije poslovanje i uvode promjene za koje vjeruju da mogu dovesti do boljih rezultata, onda je začuđujuće da se toliko teško i sporo implementiraju inicijative koje mogu povećati zastupljenost žena na upravljačkim i top pozicijama. Začuđujuće jer postoje brojna istraživanja koje potvrđuju da su uspješnije one tvrtke u kojima postoji balans, u kojima ne dominira samo jedan spol već su i žene i muškarci podjednako često voditelji, rukovoditelji, šefovi timova i odjela, članovi uprava i nadzornih odbora', kaže Gordana Deranja, predsjednica Hrvatske udruge poslodavaca.

Inicijativu 30% su prošle godine utemeljili, uz Veleposlanstvo Kanade i Hrvatsku udrugu poslodavaca: Atlantic Grupa, Croatia osiguranje, Ericsson Nikola Tesla, Hrvatski Telekom, Importanne Grupa, IN2, Jadran Galenski Laboratorij, MPG, Pliva, Phillip Morris Zagreb, PricewaterhouseCoopers Hrvatska, Zagrebačka pivovara, Tehnomont i Wiener Osiguranje.

'Inicijativa 30% je uz Bazu poslovnih žena, ključna inicijativa s kojom HUP želi stvarati širi konsenzus o važnosti promicanja jednakosti prilika na upravljačkim pozicijama jer kriterij za uspjeh u poslovnoj zajednici i napredovanje treba biti izvrsnosti',– dodala je Gordana Deranja.