Više od trećine Britanaca vjerojatno će smanjiti velike kupovine nakon referendumske odluke o izlasku iz Europske unije, pokazalo je u srijedu istraživanje agencije Retail Economics
Istraživanje, koje je provedeno nakon prošlotjednog referenduma među 2.000 građana Britanije, pokazalo je da će njih 37 posto vjerovatno smanjiti potrošnju na velike kupovine, kao što su novi televizori, namješta i slično, a smanjit će i potrošnju na godišnjim odmorima.
‘Rezultati naše ankete 'Istraživanje stavova potrošača' pokazuju zabrinutost za budućnost gospodarstva, osobnih financija i rast troškova života, što će vjerovatno prigušiti povjerenje i potrošnju potrošača’, ističe Richard Lim, izvršni direktor grupe Retail Economics.
Istraživanje je također pokazalo da je troje od petero Britanaca zabrinuto za izglede britanskog gospodarstva nakon odluke o izlasku iz Unije i da smatraju da će 'Brexit' imati negativne posljedice za njihove osobne financije.
‘Nadalje 58 posto kazalo je da će se sada suzdržati od kupovine neegzistencijalnih proizvoda, a naše analize upućuju na to da će najteže biti pogođena područja koja se bave elektronikom i proizvodima za kućanstva’, rekao je Lim.
‘Imajući u vidu da je potrošački sektor dosad bio pokretačka snaga gospodarskog oporavka, teško je procijeniti što može nadoknaditi usporavanje potrošnje’, zaključio je Lim.