Turistička sezona je na vrhuncu, zbrajaju se dolasci i noćenja, ali se sve više i više govori o nizu tekstova o našoj turističkoj ponudi u stranim medijima
Barbara Marković, predsjednica Hrvatske udruge obiteljskog smještaja, rekla je danas u HTV-ovoj emisiji 'Dobro jutro, Hrvatska' kako su kritike krenule iz domaćih medija, ali su se proširile. Smatra da je riječ o tome da konkurencija hrvatskom turizmu ne oprašta uspjehe ostvarene proteklih godina, čak i za vrijeme pandemije.
'Moje mišljenje je da ti mediji potenciraju možda i malo više nego što je realno. Možda nas ta konkurencija udara nekako s boka', rekla je Marković.
Dodala je da se cijene jesu dignule, ali da se to dogodilo u cijelom svijetu.
Boris Žgomba, predsjednik Udruženja putničkih agencija pri Hrvatskoj gospodarskoj komori i potpredsjednik Europske udruge putničkih agencija, rekao je kako je sigurno da su u nekim segmentima pojedinci poskupili malo više nego što su trebali.
'Da toga nije bilo, imali bismo savršenu turističku godinu', rekao je Žgomba.
Međutim, što se tiče objava u stranim medijima, smatra da je riječ o PR-kampanji. 'Medijski je to izazvalo velike odjeke vani, ali nemojmo zaboraviti - to su velikom većinom PR-članci koje plaća naša konkurencija. To je normalna, ne možda moralna, okolnost koju smo morali i moramo očekivati', dodao je.
Žgomba je rekao i da konverzija na euro nije uzrokovala, ali je ogolila poskupljenje, jer je gostu potpuno jednostavno usporediti cijene. Poskupljenja su u redu isključivo ako su vezana uz povećanje kvalitete, poručio je.