Jedan od najistaknutijih hrvatskih fotografa Mio Vesović na izložbi 'Ars vivendi', koja se otvara u utorak, 3. ožujka u Galeriji na katu Kulturno-informativnog centra (KIC), premijerno predstavlja svoje nove radove.
Riječ je o autorskom kalendaru 'Ars vivendi' napravljenom posebno za Galeriju na katu, u kojemu je kroz dvanaest kolaža posudio tuđi fotografski rad i nadogradio ga, intervenirao bojom i kistom te se dotaknuo hrvatskih umjetnika koji u njegovu odabiru ostavljaju traga u domaćoj kulturi, najavljeno je iz KIC-a.
Po riječima autora predgovora izložbe Emila Matešića, temeljni motiv kolaža, naga žena, jedan od posebnih fetiša mnogih fotografa koji svoj opus crpe unutar urbanih motiva, u Vesovićevom slučaju je posuđen motiv, jednostavno uzet iz isluženog kalendara.
'Vrijeme, a budimo pošteni prema sebi te vrijeme pretvorimo u Kraj kojem svi idemo, bezbolno i gotovo krajnje estetizirano utkano je u samu srž forme kalendara', ustvrdio je.
Matešić kaže da je 'Vesović suvremeni umjetnik tradicionalnog plesa mrtvaca koji kroz dvanaest slika erosa i kroz samo njemu znan algoritam provlači imena i fotografije umjetnika i ljudi koji su ostavili traga u sredini u kojoj živimo'.
Ocijenio je kako tim radovima autor pokazuje smjelost, istovremenu autoironiju i glorifikaciju samoga sebe, odvažni iskorak u novi medij, kao i kreativni komentar protoka vremena u kojem valja ostaviti neki trag.
Mio Vesović (Gornja Dobrinja, 1953.) završio je Studij filmskog snimanja na zagrebačkoj Akademiji za kazalište, film i televiziju u klasi Nikole Tanhofera. Od sedamdesetih godina prošlog stoljeća sustavno objavljuje fotografije u Poletu, Studentskom listu, Svijetu, Pitanjima, Vjesniku i nizu drugih novina i časopisa te snima dokumentarnu fotografiju i portrete za potrebe raznih prilika i tiskovnih medija.
Istražuje fotografski mediji u eksperimentalnim ciklusima, kojima fiksira jednu temu i ponavlja kadar (ciklusi Rosebud, New York, Zastave), a 1979. s Ivanom Posavcem osniva Studio MO (Meko okidanje), s kojim je osmislio preko stotinu naslovnih stranica tjednika Danas.
Među njegovim kultnim fotografijama su one Tita u Zagrebu (1976.) i Tomislava Gotovca za vrijeme izvođenja performansa 'Zagreb, volim te!'.
Od dvijetisućitih bavi se fotokolažom te kolažom i asamblažom, kad u iskustva zabilježena fotoaparatom inkorporira kolažne elemente isječaka iz novina i časopisa, te odbačene i pronađene materijale i predmete.
Njegova izložba Izložba ostaje otvorena do 21. ožujka.