Dina Rončević svoje dugotrajne svakodnevne aktivnosti naziva umjetnošću, a izložba pod nazivom 'Četiri takta uboda - posljednji obračun', koja to sve na neki način zaokružuje, otvorit će svoja vrata u utorak, 15. siječnja 2013. u 20 sati u Galeriji Studentskog centra
Dina Rončević svoje dugotrajne svakodnevne aktivnosti naziva umjetnošću. Propitujući osobni odnos prema društvenoj konstrukciji roda, ona 'isprobava' različite izrazito polarne rodne uloge.
U 'Četiri takta uboda - posljednji obračun' radi se o ciklusu radova napravljenih tehnikom tekstilnog kolaža i ručnog veza, prema motivima iz udžbenika 'Elementi strojeva'. Evo kako je rad Dine Rončević u predgovoru o izložbi opisala Iva Kovač
'Kroz rad 'Suck Squeeze Bang Blow', koji je ishodište većeg broja Dininih radova pa tako i 'Četiri takta uboda - posljednji obračun' izloženog u Galeriji SC, Dina se podvrgla dugotrajnoj edukaciji za automehaničarku, čije je uspješno privođenje kraju postalo njezin diplomski rad na Akademiji likovnih umjetnosti. 'Suck Squeeze Bang Blow' tako postaje oblik institucionalizacije njezine životne i umjetničke prakse, ostvaren u cilju propitivanja vlastite pozicije naspram pitanja identiteta
Dina svoj životni put presijeca i obogaćuje znanjima koja prikuplja u svrhu stvaranja umjetničkog rada, ali u isto vrijeme i u svrhu obaranja općeprihvaćenih konvencija. Konačno razračunavanje s pitanjima roda koje je započela projektom 'Suck Squeeze Bang Blow', kako sama tvrdi, privodi kraju radom 'Četiri takta uboda - posljednji obračun'. Preuzimajući nacrte iz školskog udžbenika 'Elementi strojeva', Dina pedantnim ručnim radom tehničke nacrte prenosi na platno u vidu veza i kolaža od tkanine stavljajući u suodnos motiv (tehnički crtež) i način izvedbe (vezenje), koji proizlaze iz tradicionalno komplementarnih (muških i ženskih) djelatnosti.
Idealistička težnja da prvenstveno sebi, a onda i drugima dokaže kako su rodne uloge kulturni konstrukt ne dovodi je do nepobitnog teorema. Ipak, njezin osobni put koji razvija postaje mogući uzor za kreiranje osobnosti puno kompleksnije od unaprijed ponuđenih/nametnutih obrazaca.
Zbog nemogućnosti, ali i manjka želje za potpunom integracijom u sferu automehanike, Dina se odlučuje 'posljednji obračun' prenijeti s osobne iskustvene razine u polje edukacije. Dina na vlastitom iskustvu zaključuje kako prikupljanje znanja (od kodova ponašanja do tehničkih i teoretskih znanja) iz 'suprotnog tabora' treba početi u djetinjstvu kako bi se nametnuti konstrukti lakše i bezbolnije savladali i nadišli.
'Četiri takta uboda - posljednji obračun' zatvara određenu etapu Dininih interesa. Njezin se životni poziv zasad ipak učvršćuje u polju umjetnosti, a doza posvećenosti kojom je pristupila do tada potpuno nepoznatoj joj disciplini daje naslutiti zanimljiv budući razvoj.'
Izložba je otvorena do 26. siječnja i može se pogledati radnim danom od 12 do 20 sati te subotom od 10 do 13 sati.