U Francuskom paviljonu u Zagrebu sve do 23. listopada može se pogledati izložba Slavke Pavić 'Kadrovi' koja prikazuje opus domaće fotografkinje, od njenih danas klasičnih ranih crno-bijelih radova do portreta uzvanika na kulturnim zagrebačkim događanjima koje i u svojim devedesetima redovito pohodi
Slavka Pavić sa svojom je crno-bijelom fotografijom postala klasikom hrvatske fotografije, nezaobilazna predstavnica slavnog fotografskog doba druge polovice 20. stoljeća. Kolor-fotografijom počela se baviti 2006., kad je prešla na digitalni fotoaparat, a u posljednje vrijeme bavi se portretiranjem kolega i raznih uzvanika koje zatekne na kulturnim događanjima u Zagrebu kojima redovito prisustvuje.
'Ne radi se o studijskim portretima, već o dokumentarnim zapisima, nekoj vrsti fotografskog krokija kojim ne teži digitalno-računalnoj savršenosti niti dovršenosti koja je karakterizirala njezin crno-bijeli opus analogne fotografije. Naprotiv. To je igra poput stvaranja vlastitog dnevnika. Bilježi ljude kojima je okružena, u knjižnicama, galerijama, kazalištima, rjeđe na klupskom izletu ili događanjima druge vrste. U toj je fotografskoj prisutnosti Slavka Pavić postala omiljena ikona grada, kako se to od milja kaže, postala je dobri duh Zagreba', navode iz Francuskog paviljona povodom izložbe na kojoj se može vidjeti i ikonska fotografija Slavke Pavić koja prikazuje čovjeka na biciklu, s konjem, kako odlazi iz Novog Zagreba, koji se tada počinje graditi.