Ovogodišnje triler finale prvenstva u američkom nogometu - superbowla kao i uvijek je imalo zanimljiv dio u poluvremenu tijekom kojeg se odvija pravi show čiji su atraktivan dio oglasi proizvođača automobila
Finale američkog prvenstva u nogometu najgledaniji je događaj na tamošnjim TV ekranima. Stoga je nastupanje oglasom tvrtkama, pogotovo velikim korporacijama kao što su proizvođači automobila stvar prestiža. Inače, reklame koje se prikazuju tijekom poluvremena Superbowla najskuplje su na svijetu zbog velike gledanosti. Cijena za trideset sekundi iznosi i preko pet milijuna dolara, a mi smo izdvojili nekoliko najzabavnijih.
Mercedes
Mercedes je svoj oglas u kojem nastupa zvijezda filma Goli u sedlu - Peter Fonda - prigodno nazvao ‘Easy Driver’ kao hommage filmu ‘Easy Rider’, a Fonda umjesto motocikla u njoj vozi upravo ovaj automobil, i to pred mnoštvom motociklista. Reklamu su režirali poznati redatelji - braća Joel i Ethan Coen - u čijoj filmografiji stoje vrhunski naslovi kao što su 'Fargo', 'Veliki Lebowski' i 'Nema zemlje za starce'.
Kia
Korejski proizvođač automobila oglašava svoj kompaktni crossover Niro kao ekološki, a tom temom protkan je i cijeli ovaj oglas u kojem nastupa glumica Melissa McCarthy, koja je našoj publici najpoznatija po ulozi u seriji Gilmoreice. Kia se osam godina zaredom oglašava u poluvremenu finala Superbowla.
Audi
Dok drugi proizvođači ulažu velike budžete kako bi zabavili publiku, Audi je ove godine odlučio krenuti drugim putem, želio je prenijeti poruku o ravnopravnosti spolova kroz spot povezan s utrkama i svojim automobilima koji promišlja bolju budućnost za sve ljude. Iz sasvim očekivanih razloga ove godine na Superbowlu nema Volkswagena.
Lexus
Iako nije brand kojeg se previše povezuje s emocijama, kao niti njegovog vlasnika Toyotu, Lexus je uložio sve snage kako bi napravio oglas za svoj novi LC coupe, te je u tome i uspio. Očito je kako se proizvođač ovim automobilom želi privući mlađe i dinamičnije kupce.
Buick
Buick je kod nas nepoznata marka, no de facto se radi o Opelu koji se prodaje pod tom markom General Motorsa. Njihov ovogodišnji oglas za finale Superbowla povezan je s američkim nogometom, te je vrlo zabavan.
Honda
Honda je za svoj model CR-V napravila vrlo ‘američku’ reklamu s porukom ‘Budi sve što možeš’ i korištenjem tipičnog motiva američkih srednjih škola - godišnjaka, odnosno knjiga s fotografijama svih učenika određene godine. Vrlo prigodno za finale američkog prvenstva u Superbowlu.