Answear, vodeća europska internetska platforma za kupovinu odjeće i Bellabeat, lider u stvaranju wellness tehnologije namijenjene isključivo ženama započeli su poslovnu suradnju. Ivy, prvi pametni nakit stvoren isključivo za žene od rujna je dostupan na svim Answear tržištima - točnije u jedanaest europskih zemalja: Poljskoj, Češkoj, Slovačkoj, Ukrajini, Rumunjskoj, Mađarskoj, Bugarskoj, Grčkoj, Cipru, Sloveniji i Hrvatskoj
Suradnja između vodeće europske modne internetske platforme i hrvatske tehnološke tvrtke sa svjetskom liderskom pozicijom započela je na inicijativu Bellabeat tima, a potvrdila se nakon detaljnog istraživanja.
Sandra Gašparić, Country Managerica za Hrvatsku i Sloveniju, istaknula je kako je Answear sretan jer ima priliku surađivati s lokalnim tvrtkama, posebice kad je riječ o slovensko-hrvatskom Bellabeatu jer se upravo regionalno Answear poslovanje odvija u spomenutim zemljama.
Ivy proizvod nasljednik je Bellabeat Leafa, prvog pametnog nakita kojeg je Business Insider proglasio najboljim pametnim nakitom te koji je do sada prodan u više od dva milijuna komada. Pametna narukvica pruža 24/7 podršku i analitiku svojim korisnicama. Ivy je vodootporan, pristaje svakoj odjeći i dizajniran je za nošenje u svakom trenutku uz do osam dana trajanja baterije.
Uz kupnju pametne narukvice Ivy, Bellabeat daje šest mjeseci pretplate na Bellabeat Wellness Coach čime možete zaokružiti svoju wellness priču; od praćenja biometrijskih podataka, uvida u vaše navike i stil, do personaliziranog coachinga i pristupa bazi s preko 200 videa raznih vježbi, zdravih recepata, joge lica, akademije njege kože, raznih vrsta meditacija, podrške novim majkama.
'Ne postoji aspekt mog života u kojem mi Ivy na neki način ne pomaže jer se na kraju ipak sve svodi na brigu o vlastitom zdravlju', napomenula je Urška Sršen, suosnivačica Bellabeata.
'Svi smo skloni zaboraviti kako je svaki aspekt našeg života važan, naš san, naš posao, naše slobodno vrijeme. Ivy se jednostavno uklapa u dnevnu rutinu i suptilno podsjeća da se više odmarate, više vježbate, više pijete vode, više meditirate. Sve što je potrebno kako bi dosegnuli zdraviju verziju sebe. Praćenje vlastitih navika i življenje u skladu s time je već godinama način života u Americi gdje je zapravo i sjedište naše kompanije. Drago mi je da se 'trend' praćenja počeo širiti i u Europi. Upravo iz tog razloga sretna sam što ćemo suradnjom s brendom Answear svoj proizvod približiti korisnicama u 11 europskih zemalja', dodala je Urška.
Ovim je poslovnim potezom Answear nagovijestio dodatno proširenje ponude u kategoriji Home & Lifestyle s ciljem uvrštavanja proizvoda koji će utjecati na poboljšanje kvalitete života kupaca.