Gosti vodeće ekipe u prvenstvu FIA Formule 1TM u Silverstoneu, Mercedes AMG Petronas, po prvi puta su uživali u iskustvu proširene stvarnosti pomoću Epsonovih pametnih naočala Moverio
Umjesto tradicionalne prezentacije Moverio je omogućio praćenje različitih sadržaja koji su birali sami posjetitelji, o bolidima, vozačima, ekipi i o stazi. Posjetitelji su mogli birati između video materijala i društvenih mreža, statističkih podataka o vozačima, sve to u formatu velikog ekrana, izravno ispred gledatelja.
Moverio je, kažu u Epsonu, pogodan za uporabu u različitim industrijama, od sporta, proizvodnje i zabave, do zdravstva. Konstrukcija pametnih naočala omogućava korisnicima pogled na okolinu uz dodatan sloj video materijala koji se projicira na leće.
Posjetitelji u Silverstoneu su zbog toga mogli vidjeti anatomiju Mercedesova boksa u usporenim snimkama te zaduženja inženjera u ekipi. Senzori za pokrete u naočalama Moverio BT-200 omogućili su im da gestikulacijom odabiru sadržaj ili kontekstualni materijal koji žele gledati, primjerice zaviriti u unutrašnjost bolida Mercedes F1 W07 Hybrid.
Nova generacija pametnih naočala Moverio, model BT-300, prvi je puta predstavljena početkom ožujka ove godine tijekom sajma Mobile World Congress u Barceloni. To su prozirne binokularne naočale s ugrađenim digitalnim OLED zaslonom na bazi silicija, oko 20 posto lakše u odnosu na prethodni model. Sadrže prozirni optički sloj.
Program Moverio Garage Tour će biti sastavnim dijelom prezentacija ekipe Mercedes AMG Petronas do kraja ove sezone.