Izložbu kojom su djeca vrtića Dobro drvo i agencija MediaCom krenuli u borbu protiv jednokratne plastike možete razgčedati do 6. siječnja sljedeće godine
Borbu protiv jednokratne plastike povela je i medijska agencija MediaCom u suradnji s VMD grupom i djecom iz vrtića Dobro Drvo. Djeca su u sklopu incijative oslikala više od 70 crteža kojima ukazuju na problematiku uporabe jednokratne plastike te pozvala tvrtke u zagrebačkim VMD tornjevima da se priključe inicijativi plasticfreecroatia.org.
Radovi su od izloženi u predvorju oba tornja i može ih se razgledati do 6. siječnja sljedeće godine. Agencija MediaCom izdvojila je najbolje radove te od njih izradila plakate koji se nalaze u predvorjima, liftovima te u u uredima zgrada.
'Naša odluka da se pridružimo inicijativi odraz je globalne odluke naše matične kompanije WPP da se korištenje jednokratne plastike minimalizira, odnosno potpuno eliminira. Mi smo u startu startu odlučili da želimo iskoristiti svoje iskustvo u komunikacijama kako bi motivirali i ostale tvrtke u zgradi da se pridruže inicijativi i postanu plastic free organizacija', rekla je direktorica MediaComa Rajna Cuculić. 'Pozivam sve tvrtke da provjere 18 pravila incijative te da ih što prije integriraju u kulturu svoje organizacije.'
'Od pokretanja inicijative krajem ove godine više od 20 tvrtki u Hrvatskoj zadovoljilo je uvjete i postalo plastic free organizacija', otkrio je Petar Pavić, začetnik incijative PlasticFreeCroatia.org. GroupM je ovom akcijom popisu pridodao sve svoje četiri svoje agencije: MediaCom, Mindshare, Wavemaker i Xaxis.
'Posebno nas veseli da su akciju proširili na cijelu poslovnu zajednicu u VMD tornjevima koja broji oko 1500 zaposlenika, tim više što mnoga djeca zaposlenih borave upravo u vrtiću Dobro Drvo i potiču roditelje da sudjeluju u inicijativi, rekao je Pavić i pozvao sve zainteresirane da im se priključe.