LAB STARTUP INKUBATOR

Otvorene prijave za novu generaciju Algebrinog programa za startupe

18.09.2024 u 16:42

Bionic
Reading

'Godine 2012. velik je broj inovativnih i uspješnih poduzetnika prošlo kroz poznati ZIP, danas LAB start up inkubator Sveučilišta Algebra, a prijave su otvorene za sve nove ideje koje imaju priliku biti dio 17. generacije ovog ambicioznog programa koji kreće već ove jeseni', priopćili su s Algebre

Algebra u sklopu svog LAB startup inkubatora poziva sve koji razmišljaju o pokretanju vlastitog posla ili imaju zanimljiv projekt, a nisu sigurni kako ga pokrenuti - da se prijave.'

Kroz petomjesečni period polaznici će steći potrebnu stručnu pomoć i tehnička znanja za daljnji razvitak svog projekta, uz mrežu LAB mentora, suradnika i poduzetnika spremnih da pomognu u realiziranju ideja u projekte koji će sazrjeti u finalne proizvode spremne za tržište', navode s Algebre.

'Radujemo se još jednoj uzbudljivoj generaciji ambicioznih startupera i onih koji to žele postati. Prijašnje generacije pokazale su da im ništa, pa ni nepogoda kao covid, nije nepremostiva prepreka do željenih ciljeva. Ove godine očekujemo ponovo deset upornih i visoko motiviranih timova, koji će u ovom potpuno besplatnom programu izbrusiti svoje vještine i steći nova znanja, ali i uvijek dragocjeni networking, koji je od velike važnosti za uspješno lansiranje svakog poduzetničkog projekta. S velikim veseljem sve odabrane timove predstavit ćemo široj javnosti i povezati ih s najvažnijim stručnjacima, kao i uvijek bitnim izvorima financiranja. Njihovo je 'samo' da ne odustanu', kaže dr. sc. Maja Brkljačić, rukovoditeljica Algebra LAB-a.

Nakon što projekt bude izabran za 17. generaciju Algebrinog LAB start up inkubatora, timovi ulaze u petomjesečni ciklus inkubacije tijekom kojega sudjeluju u radionicama i na tjednoj bazi rade s mentorom koji im je dodijeljen, ovisno o temi i sklonostima.

'Baš kao gotovo 200 timova iz proteklih generacija Algebrinog LAB inkubatora, ovogodišnji će prijavljeni također imati priliku kvalitetno istražiti tržište, razraditi poslovnu strategiju, razviti prototip proizvoda ili usluge, te se povezati s kolegama iz zajednice i svijetom poduzetnika. Svoju će zaokruženu i oblikovanu poslovnu ideju naučiti pri završetku razvitka uspješno predstaviti javnosti i publici. Odabrani će sudionici učiti i obogatiti svoje ideje znanjem iz raznih korisnih područja - od poduzetništva, financija, investicija i marketinga, pa do komunikacije, prodaje, PR-a, pa čak i psihologije', zaključuju s Algebre.