JENZ

Saznali smo kako funkcionira hrvatski 'Instagram za zaposlenike': Nastavljamo snažno rasti

21.05.2023 u 12:07

Bionic
Reading

Nastao je u Hrvatskoj prije tri godine, usred pandemije, kad je rad na daljinu postao pravilo više nego potreba, a kolege su se, umjesto u uredima, družili putem videopoziva. Rad na daljinu ostao je praksa i nakon pandemije. A kako bi interna komunikacija bila kvalitetna, a zaposlenici ostali povezani, ujedno produktivniji i motiviraniji, lansiran je Jenz, interna društvena mreža na kojoj zaposlenici mogu objavljivati službeni i zabavni sadržaj te se bolje povezati. Bio je to svojevrstan Instagram za zaposlenike

'Kako velik broj ljudi radi od kuće, Jenz im omogućava da dijele sadržaj iz privatnog života da bi bolje upoznali jedni druge i saznali što ih veseli, jer tako se više povezuju, upoznaju i produktivniji su', govori nam izvršni direktor Jenza Marko Kučić.

A ta se ideja, ispostavilo se ubrzo nakon lansiranja aplikacije, pokazala zaista dobrom i prepoznale su je vodeće tvrtke. Naime, osim domaćeg, Jenz se probio na globalnom tržištu te danas ima značajan broj internacionalnih klijenata na četiri kontinenta.

Samo u Hrvatskoj su u drugoj godini poslovanja imali više od 30.000 korisnika, a u prvoj ih je bilo otprilike 10.000. 'Na globalnom nivou brojka je, naravno, šira. Drago nam je da nastavljamo snažno rasti i na globalnom i na lokalnom nivou', kaže Kučić.

Što se korisnicima najviše sviđa?

Zanimalo nas je stoga kakve su recenzije i povratne informacije njihovih klijenata i korisnika. Kučić kaže da sve informacije primaju iz anketa koje su provodili upravo njihovi klijenti za svoje interne potrebe. 'Maksimalno su objektivne i realne. Ankete su postavljene tako da bismo imali stvarnu referentnu točku za buduće rezultate te isto tako realnu povratnu informaciju o našem trenutačnom radu s ciljem poboljšanja usluge i proizvoda', kaže Kučić.

Na naše pitanje što se prema anketama korisnicima najviše sviđa, naš sugovornik navodi 'jednostavnost, intuitivnost te lakoća pristupa svim potrebnim informacijama o tvrtki na jednom mjestu'.

'Pomoću rezultata vidimo da čak 90 posto zaposlenika smatra da je Jenz razlog zbog kojeg je interna komunikacija u njihovoj kompaniji postala bolja, 78 posto zaposlenika više je motivirano nakon što su počeli koristiti Jenz, a 68 posto zaposlenika kaže su produktivniji otkada su ga počeli koristiti. To su sve rezultati do kojih Jenz vodi već nakon prva tri mjeseca korištenja aplikacije', ističe Kučić, dodajući da to potvrđuju i izjave čelnica i čelnika tvrtki korisnica Jenza.

Jenz
  • Jenz
  • Jenz
  • Jenz
  • Jenz
  • Jenz
    +2
Jenz Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Jenz

Na četiri kontinenta

Rade s tvrtkama na području Sjeverne Amerike, Europe, Australije te na području Bliskog istoka, i to iz različitih sektora: distribucije, proizvodnje, građevinskog sektora, turizma, IT-ja, bankarskog i poštanskog sektora. Zasad najviše rade s bankama i ICT sektorom, ali i u svima drugim primjećuju rast potražnje.

Zadovoljni su rezultatima u Hrvatskoj, no kažu da je to i očekivano jer poznaju tržište i njegove potrebe. Na zapadnim tržištima, kaže Kučić, vlada sličan način razmišljanja – tvrtke su otvorenije prema takvim alatima.

'Kao što su ljudi navikli koristiti Instagram, tako se brzo aklimatiziraju i na Jenz. Na istočnim tržištima, Bliskom istoku i u Ujedinjenim Arapskim Emiratima – ljudi tamo još nemaju toliko tu naviku, tek se otvaraju takvim tehnologijama jer su kao društva dugo bili zatvoreni.

Ali drago nam je da smo ove godine akvizirali prvu veliku banku u Abu Dhabiju – Al Masraf – i ponosni smo na to što imaju fantastične rezultate uz Jenz. Polako gradimo prisutnost na tim tržištima i vjerujemo da imaju veliki potencijal u budućnosti', smatra Kučić.

Marko Kučić o klijentima:

'Što se Hrvatske tiče, ponosni smo što imamo dosta klijenata iz Hrvatske i da su naše kompanije uz bok sa svjetskim komunikacijskim trendovima. Smatramo da je važno istaknuti da su naši klijenti uz Jenz proglašavani najboljim poslodavcima u zemlji.

U Hrvatskoj radimo s vodećim regionalnim kompanijama u različitim sektorima, od distribucije, proizvodnje, građevinskog sektora, turizma, do IT-ja, bankarskog i poštanskog sektora. Neki od klijenata u našoj regiji su: Hrvatski Telekom, Raiffeisen bank, OTP banka, PBZ, Orbico, Croatia osiguranje, Dalekovod, M start, King ICT, Comping, Q Agency, Zubak grupa, Terme Sveti Martin, Liburnia, Salveo, Njuškalo i mnogi drugi. Od novih klijenata, u najavi je nekoliko hrvatskih tvrtki, a među zadnjima nam se pridružila Hrvatska pošta.'

Podijeljeno preko 150 objava

'Nama je sve na Jenzu i svi su na Jenzu. Sve što je vezano uz posao, ali i privatno što nas čini ljudima. Novi klijenti, važne poslovne obavijesti, predstavljanje zaposlenika, poslovna putovanja, feedback klijenata, rođendani, team buildinzi, rođenje djeteta – sve. Što se rezultata tiče, u zadnja tri mjeseca podijeljeno je preko 150 objava, što službenih, što društvenih unutar našeg tima.

Uz to, Jenz ima anoniman feedback, stoga zaposlenici mogu menadžmentu slati sve anonimne ideje, preporuke, pritužbe i slično', otkriva nam Kučić. Kaže i da im je to znatno pomoglo da se ništa ne metne 'ispod tepiha' te kako bi otvoreno i iskreno komunicirali.

Osvrnuo se i na rad na daljinu te kao primjer naveo kolegicu koja im se u odjelu za poslovni razvoj pridružila iz Južne Afrike. 'Nama je rad na daljinu standard. Jako to podržavamo jer volimo da zaposlenici imaju fleksibilnost da rade odakle žele, a dosta ih se odlučuje samo na rad od kuće', kaže nam Kučić.

Trenutačno njihov tim čini 15-ak zaposlenika te gotovo jednako toliko vanjskih suradnika. Nedavno su zaključili novu rundu zapošljavanja nakon što su osnažili in-house aplikaciju Development Team, pa je fokus bio na povećanju broja developera. Godinu ranije fokus je bio na odjelima poslovnog razvoja i korisničkog iskustva, a vjeruje da će tek 2024. krenuti s novim zapošljavanjima, kako bude rastao broj klijenata.

'Ponosan sam na naš tim'

Ističe i da kontinuirano rade na unapređenju Jenza, zbog čega su stavili veliki fokus na jačanje Development odjela kako bi zadovoljili potrebe tržišta. 'Učimo od klijenata, gledamo kakve su njihove potrebe i sukladno tome se brzo prilagođavamo', navodi Kučić.

Što se planova za budućnost tiče, u Jenzu su postavili jasan cilj: rast klijenata uz beskompromisnu kvalitetu usluge. Usto, kaže Kučić, žele povećati zadovoljstvo postojećih klijenata, kao i njihov angažman u aplikaciji, ostvariti rezultate koje su oni sami postavili te rasti u pogledu novih klijenata, poglavito na internacionalnim tržištima.

'Sve to, uz velik fokus na ljude koji ustvari čine Jenz uspješnim. Ponosan sam na naš tim i fantastično mi je svaki dan gledati kako se razvijaju i daju svoje najbolje kompaniji. Želim da se nastavljaju razvijati, da su jednako sretni, motivirani i produktivni kao što su do sada bili. Samim time, uvjeren sam da rezultati i kontinuiran rast po svim parametrima neće izostati', zaključuje Kučić.