DRUŠTVENE MREŽE

Twitter zapošljava 'gospodara Twittera', evo koji mu je opis posla

29.05.2019 u 10:24

Bionic
Reading

Nakon što je vodstvo popularne društvene mreže po tko zna koji put dokazalo da u cijelosti ne prepoznaje kulturu stranice koju predstavljaju, odlučili su posegnuti za samom zajednicom i unajmiti 'domoroca' koji se u Twitter razumije bolje od svih ostalih

Jedna od najučestalijih kritika vodstvu popularne stranice za mikrobloging upućena je samom vodstvu koje, prema svemu sudeći, do kraja ne shvaća koncept platforme. Ako pitate kritičare, za neadekvatan pristup situaciji dijelom je odgovoran i izvršni direktor kompanije Jack Dorsey koji već dulje vrijeme neuspješno nastoji moderirati platformu, noseći se sa problemima poput supremacista, online zlostavljanjem i govorom mržnje.

Svaki put kada izađe pred publiku ili medije, Dorsey se zaklinjao da će još žešće raditi na ispravljanju Twitterovih najvećih problema, no to bi se sve svelo na male i relativno bezbolne izmjene korisničkog sučelja.

Pogrešni pristup

Glavni problem je, prenosi Verge, problem u komunikaciji. Twitter neadektvatno pristupa problemima zato jer unajmljuje ljude koji ne razumiju proizvod ili ne znaju komunicirati s ljudima koji to mogu. Voditelj proizvoda, posao kojeg navodno nitko ne može zadržati dulje od godinu dana, nikad nije ispunio netko sa konkretnom vizijom budućnosti za platformu.

Potencijalno rješenje ili još jedan promašaj?

Upravo zbog toga Twitter od danas poziva kandidate da se prijave za poziciju 'izvršnog Twitteraša'. Novo radno mjesto uključuje izazove poput 'uspostavljanja identiteta vodstva kompanije te načina na koji oni komuniciraju sa zajednicom koristeći handle @Twitter. Kompanija navodi da traži nekoga tko je 'iznimno uključen u kulturu Twittera i kulturu općenito' kao i nekoga tko je 'opsjednut stvaranjem zajednica i načinima na koje sadržaj putuje kroz platformu'.

  • +11
Dom osnivača Twittera Jacka Dorseyja Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia

Trenutno nije poznato hoće li ovo radno mjesto od kandidata tražiti da otkrije svoj identitet, s obzirom na povećan broj brendova koji koriste govor iz prvog lica. Ako će to morati napraviti, vrlo je izvjesno da Twitter traži osobu koja će se igrati sa @Twitter handleom te u isto vrijeme komunicirati promjene proizvoda koje će zbilja rezonirati sa korisnicima.

TEHNO VODIČ

Pet najboljih smartfona s Androidom One za svačiji džep

Pogledaj galeriju