PARCIJALNO NALIJEGANJE

Alfa Romeo Giulia pokazala kako se svladava najzahtjevniji crash test

04.10.2017 u 12:08

Bionic
Reading

Crash testovi koje provodi američki IIHS u mnogočemu se razlikuju od onih koje koristi Euro NCAP. Ključna razlika je takozvani test parcijalnog nalijeganja koji pasivnu sigurnost automobila stavlja na najveće muke

Parcijalno nalijeganje izvodi se tako da se automobil ne zabije čitavom površinom prednjeg kraja u fiksnu prepreku, već tek jednim njegovim dijelom. Ovakve situacije su poprilično realne u prometu, budući da će vozači nerijetko većim dijelom automobila izbjeći sudar.

Problem za proizvođače automobila je u tome što silu udara prilikom parcijalnog nalijeganja ne preuzimaju za to predviđene zone gužvanja, već ovjes, A-nosač i oplata motora.

Rezultati testova su stoga nerijetko loši, no Alfa Romeo Giulia je zadovoljila s odličnim rezultatom te zaslužila IIHS-ovu preporuku ‘Top Safety Pick +’.

Kako je Talijanima ovo pošlo za rukom možete vidjeti u nastavku:

Parcijalno nalijeganje pri 64 km/h
Bočni sudar pri 48 km/h
Frontalni sudar s polovičnim nalijeganjem pri 64 km/h