Za pogon brine 2.9-litreni V6 motor poboljšan na 520 KS i kombiniran je s mehaničkim samoblokirajućim diferencijalom, značajkom koja ima svoj debi u ovoj posebnoj seriji lansiranja. Ovo je važan tehnički uređaj zahvaljujući specifičnom podešavanju proizašlom iz dizajnerskog iskustva Giulie GTA
Alfa Romeo odaje počast legendi Quadrifoglia sa 100 ekskluzivnih jedinica i obilježava ih na mjestu gdje je priča vozila započela: Siciliji, na mjestima Targa Florio. Naime, 15. travnja će se navršiti 100 godina otkako je neizbrisiv simbol Alfa Romea, Quadrifoglio, debitirao na trkaćoj verziji RL-a tijekom XIV. izdanja utrke Targa Florio.
Na ovu posebnu obljetnicu, Alfa Romeo predstavlja novu Giuliju i Stelvio Quadrifoglio s ekskluzivnim prigodnim izdanjem 'Quadrifoglio 100th Anniversario'. Ograničeno na samo 100 primjeraka za Giuliju i Stelvio, Anniversary Edition rezultat je stogodišnjeg istraživanja tehničke izvrsnosti koja je primijenjena na trkaća i serijska vozila.
Njegova kultna priroda, tehnička čistoća i tehnologija kombinirani su kako bi ga postavili na vrh svojih segmenata, s najboljim upravljanjem u klasi i omjerom snage i težine, stvarajući izravnu i impresivnu, jedinstvenu Alfu Iskustvo u vožnji Romea. Puno je tu novih značajki: slavljeničke oznake, ekskluzivne karakteristike i puno tehnologije zahvaljujući novim prilagodljivim full-LED matrix prednjim svjetlima i novoj potpuno digitalnoj ploči s instrumentima ukrašenoj povijesnim dizajnom 'teleskopa'.
Kako bi proslavio jedno stoljeće čistog sporta, Quadrifoglio se vraća u svoju rodnu zemlju Siciliju, budući da je Alfa Romeo odabrao otok kao pozadinu za prigodno foto snimanje koje, osim prepričavanja tradicije, ističe talijansku 'Veliku ljepotu' i 'Proizvedeno u Italiji'. Nakon stotinu godina, putovanje Quadrifoglia nije završilo, budući da se i dalje iznova izmišlja i projicira u svijetlu budućnost koja odaje počast uspjesima iz prošlosti.
Podrijetlo legende
Simbol talijanskog plemenitog sportskog duha, legendarni Quadrifoglio oduvijek je bio sinonim za vrhunske kreacije marke. To ne vrijedi samo za njegove trkaće modele, već i za njegova najsnažnija i najekskluzivnija cestovna vozila. Povodom svoje stote obljetnice predstavlja se u prigodnoj verziji. Reinterpretiran u modernom ključu, Centro Stile Alfa Romeo je projicirao svoj povijesni logo u budućnost brenda, istovremeno čuvajući njegovu čvrstoću i eleganciju. Osim toga, njegova kolor točka dobila je suvremeno kromatsko ažuriranje i podsjeća na slavna vozila marke i proslavljene pobjede na utrkama koje su sada dio kolektivne mašte.
Quadrifoglio je dio trkaće i industrijske povijesti Alfa Romea od samog početka. Sve je počelo 15. travnja 1923. u povodu XIV. izdanja jedne od najstarijih automobilističkih utrka na svijetu, Targa Florio - prestižnog događaja koji je početkom 20. stoljeća Siciliju jednom godišnje pretvarao u najpoznatiji europski 'salon'. Intenzivna i nevjerojatno izazovna, utrka je bila jedna od najvažnijih prekretnica svog vremena za vozače i mogla je izbaciti određene modele automobila i cijele marke na tržište. Zato je 1923. Alfa Romeo dao golemu važnost sicilijanskoj utrci, razvijajući posebnu verziju svog RL-a i regrutirajući talentirane vozače.
Na kraju je Ugo Sivocci, važan vozač svog vremena, donio pobjedu kući zahvaljujući svojim vještinama i nizu sretnih događaja koji su izbor Quadrifoglia (djeteline s četiri lista) učinili još značajnijim kao amblemom sportski izgled na haubama trkaćih automobila. Ovom pobjedom Alfa Romeo je katapultiran na planinu Olimp proizvođača automobila, neumoljivo povezujući simbol Quadrifoglio s legendarnim vozilima marke i postavljajući pozornicu za opsežan niz hrabrih postignuća nezaboravnih vozača.
Od prvog Grand Prix prvenstva 1925., pa dalje do Mille Miglia, Targa Florio i 24 sata Le Mansa, marka je od tada dominirala međunarodnom trkaćom scenom. No, simbol sreće ubrzo se počeo isticati i na ekskluzivnim cestovnim vozilima.
Zapravo, ostakljena oznaka Quadrifoglio prvi put bi se pojavila na cestovnom vozilu s modelom Giulia Sprint GT Veloce i pokrenula tradiciju koja traje do danas. Ovo su najsnažnije verzije marke u njihovoj ponudi i dizajnirane su za ljubitelje automobila koji su strastveni prema sportskoj vožnji.
Ograničeno izdanje od 100 primjeraka prepuno ekskluzivnog sadržaja
Izdanja Giulia i Stelvio 'Quadrifoglio 100th Anniversario' rezultat su stogodišnjeg istraživanja tehničke izvrsnosti koja je primijenjena na trkaća i serijska vozila. Benzinski 2,9-litreni V6 motor je poboljšan na 520 KS (za Europu, Ujedinjeno Kraljevstvo i Kinu) i kombiniran je s mehaničkim samoblokirajućim diferencijalom, značajkom koja ima svoj debi u ovoj posebnoj seriji lansiranja. Ovo je važan tehnički uređaj koji, zahvaljujući specifičnom podešavanju proizašlom iz dizajnerskog iskustva Giulie GTA, pridonosi poboljšanju ponašanja i trakcije automobila, optimiziranju prijenosa okretnog momenta i povećanju stabilnosti, agilnosti i brzine u zavojima.
Prema Alfi, najbolja dinamika vožnje u klasi, rezultat iznenađujuće lakoće, zahvaljujući upotrebi ultra-laganih materijala kao što su aluminij za motor i karbonska vlakna za pogonsku osovinu, poklopac motora, spojler i zavjese. Na Giuliji, aktivna aerodinamika ostaje s karbonskim prednjim spliterom: kada se aktivira, kontrolira kvalitetu protoka zraka koji prolazi ispod vozila, povećavajući stabilnost i performanse. Konačno, Akrapovich ispušni sustav daje ispuhu nepogrešiv zvuk.
Snažna osobnost na vanjštini gdje Giulia i Stelvio obnavljaju svoj izgled u kontinuitetu s obiteljskim osjećajem ponude koju karakteriziraju prednja svjetla '3+3', s novim prilagodljivim Full-LED Matrix prednjim svjetlima koja nude anti-refleksno i prilagodljivo dugo svjetlo za optimalno osvjetljenje u svim uvjetima, jamči uštedu energije, visoko poboljšanje sigurnosti i manje zamora očiju.
Polirani sportski aluminijski kotači s 5 rupa od 19 cola za Giuliju i 21 cola za Stelvio s novim, ekskluzivnim zlatnim kočionim čeljustima. Ista dragocjena nijansa ističe amblem koji slavi 100 godina Quadrifoglia, smješten na blatobranu oba automobila. Kako bi dodali još više sportskog duha, i za Giuliu i za Stelvio, rešetka i poklopci retrovizora su od vidljivog karbona. Dostupne su tri boje: Rosso Etna crvena, Verde Montreal zelena i Nero Vulcano crna.
Unutrašnje uređenje
Isti sportski dojam može se pronaći u unutrašnjosti gdje postoji ekskluzivna kombinacija crne i Alcantara kože koja je poboljšana novim i ekskluzivnim zlatnim šavovima i inovativnom 3D završnom obradom od pravog karbona za ploču s instrumentima, središnji tunel i ploče vrata. Na armaturnoj ploči postoji poseban prošiv broja '100' pored zlatnog Quadrifoglia. Upravljač je presvučen kožom i alcantarom s crnim šavovima i umetcima od karbonskih vlakana.
Bilo da se radi o ekskluzivnom izgledu, tehnologiji ili povezivosti na vozilu, sve su značajke u službi doživljaja vožnje marke Alfa Romeo. To se može vidjeti na novoj ploči s instrumentima koja uključuje povijesni 'teleskopski' dizajn i predstavlja potpuno digitalni TFT zaslon od 12,3" na kojemu možete pristupiti svim informacijama o vozilu i parametrima povezanima s tehnologijama autonomne vožnje. Uz tri rasporeda dostupna na cijelom izgledu Alfa Romea (Evolved, Relax i Heritage), ekskluzivna konfiguracija 'Race' (Utrka) debitira na Quadrifogliu.
Raspored 'Race' okuplja na središnjem ekranu temeljne informacije koje svaki vozač želi imati pod kontrolom: brojač okretaja, brzinomjer i svjetlo mjenjača za ručnu vožnju. Raspored se može prilagoditi raspoređivanjem dodatnih informacija u bočnim kvadrantima, uključujući one koji se odnose na performanse.