SURADNJA

[FOTO] Toyotini moduli gorivnih ćelija u Mercedes-Benz eCitaro Range Extenderu: Nema više međupunjenja strujom tijekom vožnje

19.05.2022 u 19:38

Bionic
Reading

Glavna prednost Toyotine tehnologije gorivnih članaka je da se domet potpuno električnog autobusa može u gradskom prometu povećati na oko 400 km za solo autobus i do 350 km za zglobne autobuse uz relativno nisku potrošnju vodika u odnosu na proizvedenu energiju

Toyota će isporučivati svoje module gorivnih članaka (TFCM) za nove gradske autobuse tvrtke Daimler Buses - Mercedes-Benz eCitaro Range Extender. Daimler Buses dio je Daimler Truck grupe, a TFCM2-F-60 je druga generacija modula koji proizvodi snagu od 60 kW i može se lako integrirati u krov autobusa, zajedno s baterijom i spremnicima za vodik.

Glavna prednost Toyotine tehnologije gorivnih članaka je da se domet potpuno električnog autobusa može u gradskom prometu povećati na oko 400 km za solo autobus i do 350 km za zglobne autobuse. Kombinacija baterije i gorivnih članaka za povećanje dometa eliminira potrebu za međupunjenjima strujom tijekom vožnji.

Osnova je baterijsko-električni pogonski sustav, gorivna ćelija snage 60 kW služi kao generator vodika za proširenje dometa. Zahvaljujući velikom dometu, međupunjenje duž rute nije predviđeno i punjenje se provodi dosljedno pomoću utikača u garaži. Prve isporuke eCitaro Range Extendera planirane su za 2023. godinu.

Relativno niska potrošnja vodika

Inženjeri Toyota Motor Europe će podržati cjelokupni dizajn sustava i integraciju modula u autobuse kako bi se osigurala optimalna učinkovitost, snaga i vijek trajanja. Učinkovitost jedinice i u zahtjevnim uvjetima rada rezultira relativno niskom potrošnjom vodika u odnosu na proizvedenu energiju. S integriranim pretvaračem napona TFCM radi u rasponu napona od 450 do 700 V i najučinkovitije na oko 30 kW.

Inicijativa Beyond Zero

U skladu sa svojom vizijom dekarboniziranog društva i inicijativom Beyond Zero, Toyota potiče primjenu svoje tehnologije vodikovih gorivnih članaka i dalje od osobnih automobila, uključujući teške kamione, male kamione za dostavu, brodove i autobuse.

Toyotini moduli gorivnih ćelija u Mercedes-Benz eCitaro Range Extender-u: Nema više međupunjenja strujom tijekom vožnji
  • Toyotini moduli gorivnih ćelija u Mercedes-Benz eCitaro Range Extender-u: Nema više međupunjenja strujom tijekom vožnji
  • Toyotini moduli gorivnih ćelija u Mercedes-Benz eCitaro Range Extender-u: Nema više međupunjenja strujom tijekom vožnji
  • Toyotini moduli gorivnih ćelija u Mercedes-Benz eCitaro Range Extender-u: Nema više međupunjenja strujom tijekom vožnji
  • Toyotini moduli gorivnih ćelija u Mercedes-Benz eCitaro Range Extender-u: Nema više međupunjenja strujom tijekom vožnji
  • Toyotini moduli gorivnih ćelija u Mercedes-Benz eCitaro Range Extender-u: Nema više međupunjenja strujom tijekom vožnji
    +4
Toyotini moduli gorivnih ćelija u Mercedes-Benz eCitaro Range Extender-u Izvor: Promo fotografije / Autor: Daimler Truck AG

Kako bi ostvarila ovaj cilj, Toyota uspostavlja partnerstvo s nekoliko europskih kompanija koje dijele istu viziju mobilnosti. Objedinjavanje svih vrsta primjena vodika oko jedinstvene infrastrukture podržat će razvoj sustava u kojima se mobilnost vodika može i dalje proširiti.

'Oduševljeni smo suradnjom s tvrtkom Daimler Busses i drago nam je vidjeti da se naše aktivnosti promocije vodikovih tehnologija u Europi nastavljaju širiti. Toyota je predana postizanju društva bez ugljičnog otiska i vjerujemo da je vodik jedan od ključnih pokretača budućeg dekarboniziranog društva', izjavio je Matt Harrison, predsjednik i izvršni direktor Toyote Motor Europe.