U svijetu koji sve više planira zabrane za dizelske i benzinske motore, te im određuje rokove za gašenje proizvodnje, motori s V-arhitekturom, čini se, na prvoj su liniji za otpis
Potvrdio je ovo i Mercedes odustajanjem od V6 jedinica koje će uskoro u cijelosti biti zamijenjene rednim šesterocilindričnim motorima.
Razlozi za odustajanje leže u ekonomičnosti.
Naime izrada rednih šesterocilindričnih motora uz male izmjene može se izvoditi na istoj proizvodnoj liniji na kojoj se izrađuju redni četverocilindraši. Isto pravilo vrijedi i za V6-ice koje se mogu izrađivati na trakama V8-ica, no dok su V8 motori skoro pa postali rijetkost, redni četverocilindraši su najpopularniji motori s unutarnjim izgaranjem na svijetu.
Prvi redni šestak možemo očekivati pod poklopcem Mercedesa CLS450. Riječ je o M256 motoru predstavljenom prije dvije godine koji razvija 362 KS i 500 Nm. Mercedes ima i trolitrenog rednog šesterocilindraša za AMG-modele koji će se naći pod poklopcem CLS53 i E53. Ovaj motor razvija 430 KS i 520 Nm.
Za očekivati je da će se sličan trend nastaviti i u ostalim Mercedesovim modelima.
Nijemci su krenuli i s elektrifikacijom game kako bi zadovoljili postrožene ekološke norme, pa je neminovno da ćemo u bližoj budućnosti, tijekom tranzicije na električne automobile, pod poklopcima novih automobila nailaziti na sve manje motore s unutarnjim izgaranjem dopunjene elektromotorima.