Do 2022. godine trebali bi biti zamijenjeni i ASX i Outlander, a Mitsubishi je obećao veću razliku u veličini između njegova tri SUV-a i stoga će se ASX smanjiti, a Outlander narasti
Mitsubishi je na autosalonu Tokyo Motor Show prikazao svoj koncept kompaktnog SUV-a Mi-Tech. Ovim modelom japanski proizvođač iz Renault-Nissan-Mitsubishi alijanse predstavlja novu vrstu plug-in hibridnog pogonskog sklopa bez uobičajenog benzinskog ili dizel motora. Osim toga, Mitsubishi ovim konceptom nagovještava kako bi mogao izgledati dizajn sljedećeg ASX-a do 2021. godine.
Mi-Tech, vozilo bez krova, nije tek puko kopiranje postojećeg Mitsubishijevog plug-in hibridnog sustava, već se benzinski motor zamjenjuje motor-generatorom s plinskom turbinom. Mitsubishi tvrdi da je lagani, kompaktni generator otprilike upola manji od uobičajenog motora s unutarnjim izgaranjem, ali jednako moćan i može se pokretati na raznim gorivima, uključujući alkohol, kerozin i dizel kako bi omogućio da se prilagodi različitim regionalnim zahtjevima.
Generator pokreće četiri električna motora, po dva na svakoj osovini u onome što Mitsubishi naziva Quad Motor 4WD sustavom. Mitsubishi nije otkrio detaljnije performanse, raspon ili podatke o novom dodatnom hibridnom pogonskom sklopu u Mi-Techu, no podrazumijeva se da je zamišljen kao sustav visokih performansi. Sustav je razvijen na osnovu viđenog u e-Evolution konceptu iz 2017. godine, koji je koristio tri motora, i pokazuje Mitsubishijevu želju da i dalje nudi motore s visokim performansama, s obzirom na to da su ukinuli Evo kao poseban model.
Na predstavljanju ovog Mi-Tech koncepta u stilu buggyja, izvršni direktor tvrtke Takao Kato je rekao da je Mitsubishi 'posvećen elektrifikaciji, a posebno plug-in hibridima'. Spomenimo i to da je Mitsubishi bio pionir plug-in hibridne tehnologije sa svojim SUV-om Outlander PHEV, koji kombinira 2,4-litreni benzinski motor s 13,8 kWh baterijom i dva elektromotora.
Novi je sustav Mi-Tech-a namijenjen procjeni primjene plug-in hibridne tehnologije za manje SUV-ove, iako tako radikalan prelazak na plinsko-turbinsku tehnologiju još nije ozbiljnija najava proizvodnje.
Šef inženjeringa tvrtke Hiroshi Nagoka je izjavio da se ta tehnologija u tvrtki Mitsubishi razvijala tek kratko vrijeme, i trebalo je vremena da se dokaže u područjima koja uključuju upravljanje i kontrolu toplinom i pogodne materijale koji bi bili izdržljivi. U skladu s tim, sada je ovo dio programa 'naprednog razvoja', a Mitsubishi se nada da će riješiti probleme pouzdanosti i izdržljivosti koji su zaustavili tu tehnologiju prije nekoliko godina na konceptnom automobilu Jaguar C-X75 kada je već bio predviđen za proizvodnju.
Glavni operativni direktor Mitsubishija Ashwani Gupta potvrdio je, međutim, da će tehnologiju elektrificiranja prilagoditi kompaktnim i srednjim SUV vozilima do 2022. godine, što znači da se Eclipse Cross sprema pridružiti Outlander PHEV-u i postat će plug-in hibrid. Podrazumijeva se da će se ASX naći u ponudi kao električna verzija u svojoj sljedećoj generaciji zbog izazova učinkovitog downsizinga plug-in hibridnog sustava.
Do 2022. godine trebali bi biti zamijenjeni i ASX i Outlander, a Mitsubishi je obećao veću razliku u veličini između njegova tri SUV-a. U tom cilju, ASX će se smanjiti, a Outlander narasti, a posljednji je prikazan ranije na izložbi u Ženevi kao model Engelberg Tourer koji je uključivao ažurirani PHEV sustav s većom 20 kWh baterijom za poboljšani samo električni domet od 44 kilometra prema WLTP-u.
Čisto pozicioniranje i izgled Mi-Tech vozila znači da nije zamišljen kao izravna najava novog modela na način na koji je Engelberg Tourer najavio novu generaciju Outlandera, ali on ipak pruža neke naznake sljedeće generacije ASX-a i želju da se ovaj automobil više ističe. Tu se ubrajaju značajke poput prednjeg i stražnjeg dizajna svjetala i prednje rešetke 'Dynamic Shield'.
Mi-Tech's off-road buggy stil donosi sa sobom masivnije terenske gume, uglate lukove kotača i aluminijske klizne ploče za zaštitu podvozja, dok se na stražnjem kosom dijelu cockpita nalaze četiri dodatka nalik na turbine koji daju naslutiti o neobičnom izvoru pogonske energije ovog koncepta.
Pojednostavljena kabina ima elegantne ručke i ugrađene sklopke, i nema zaslon osjetljiv na dodir na središnjoj konzoli. Umjesto toga, iza upravljača nalazi se mali ekran za informacije vozaču, a zatim vjetrobransko staklo s proširenom stvarnošću koje prikazuje ne samo podatke koji bi bili prikazani na središnjem zaslonu za zabavu, već i značajke za pomoć vozaču u stvarnom vremenu, kako za off-road vožnju tako i za vožnju po cesti.
Navodno, četveromotorni sustav poboljšava upravljanje na cesti i kontrolu u off-road vožnji kroz integraciju s revidiranom verzijom Mitsubishijevog Super-Wheel Control (S-AWC) sustava. Jedna takva značajka je mogućnost održavanja vožnje čak i s dva kotača podignuta od tla, a druga omogućuje okretanje od 180 stupnjeva suprotnim okretanjem guma na lijevoj i desnoj strani. Daljnja poboljšana kontrola dolazi usvajanjem električnih kočionih čeljusti.