Porscheov kultni 911 napokon je pokazao lice u osmoj generaciji 992 i kako to obično biva kad je ‘elfer’ u pitanju - razlike u odnosu na aktualni model su diskretne
Dovoljan je jedan pogled na karoseriju pa da se prosječni vozač zapita što je na novom 911 uopće novo. I dok stražnji kraj s pokojim vizualnim detaljom odskače od aktualne izvedbe, prednja maska s ovalnim svjetlosnim sklopovljem je gotovo prekopirana s generacije 991.
Sve ovo je manje bitno jer su kod 911-ice ionako u prvom planu performanse.
Postojeći turbopunjeni trolitreni šesterocilindraš iz generacije 991 prenesen je u novi model, te je u osnovnoj Carreri osnažen s 370 na 385 KS, a pod stražnjim poklopcem Carrere S sa 420 na 450 KS.
Ubrzanje do stotke srezano je za par desetinki, a i maksimalna brzina veća je za pokoji kilometar na sat. Tako Carrera 4S hvata 96 km/h za 3,2 sekunde, što je tek pola sekunde sporije od aktualnog 911 GT2 RS-a.
Kupci će moći birati između ručnog sedmerostupanjskog mjenjača ili osmerostupanjskog automatika s dvije spojke, kojeg sad izrađuje ZF. Uz nadoplatu će se nuditi i upravljanje na sva četiri kotača na Carreri i Carreri S.
Novitet je takozvani ‘mokri režim’ koji koristi senzore u blatobranima kako bi analizirao stanje vode na podlozi te adekvatno prilagodio reakcije ABS-a i elektronske kontrole stabilnosti.
Nova 911-ica starta s cijenom od 120.125 eura u Njemačkoj, a Porsche je već krenuo sa zaprimanjem narudžbi.