Renault obnavlja cjelokupnu ponudu modela Mégane: Berline, GrandTour, R.S. Line, R.S. i R.S. Trophy, uz još više tehnologije sada nudi i plug-in hibridni motor
Renault je obnovio Mégane, kompaktni obiteljski automobil, kojeg francuski proizvođač automobila proizvodi još od kraja 1995. godine, a izravni je nasljednik modela Renault 19. Sam proizvođač kaže da je ovaj model u proteklih skoro 25 godina prodan u 7 milijuna primjeraka diljem svijeta.Mégane trenutne četvrte generacije predstavljen je na Salonu automobila u Frankfurtu u rujnu 2015., a na tržište je izašao u srpnju 2016. Koristi CMF-CD platformu koju su razvili Renault i Nissan. Kako je četri godine dosta vremena u tehnološkom smislu, tako je i Renault odlučio modernizirati svoju četvrtu generaciju. Pogledajmo što nam sve donosi osvježeni Mégane.
Novi Mégane nudi obnovljen i suvremeniji kokpit, opremljen 9,3-inčnim zaslonom multimedijskog sustava i 10,2-inčnim zaslonom instrumentne ploče sa svim značajkama multimedijskog sustava Renault Easy Link. Ergonomično sučelje ovog sustava sada je funkcionalnije i praktičnije, a kao nadahnuće u njegovu oblikovanju poslužio je način uporabe pametnih telefona.
Dostupni su novi sustavi za pomoć u vožnji koji povećavaju sigurnost i udobnost svih putnika. Među njima je i sustav za pomoć u vožnji autocestom i u prometnim gužvama. Riječ je o autonomnom sustavu 2. razine koji, prema Renaultu, pridonosi bezbrižnosti i udobnosti za upravljačem.
Novi Mégane je sada uglađeniji i profinjeniji, osobito zahvaljujući novim LED svjetlima Pure Vision koja povećavaju vidljivost i udobnost u vožnji. Dinamične linije kojima Mégane duguje svoj uspjeh još su više naglašene u novom modelu.
Novi Mégane E-TECH Plug-in: punjivi hibridni motor za jedinstveno iskustvo vožnje
Kao pionir i stručnjak u području električne mobilnosti, Renault je u novi Mégane odlučio ugraditi punjivi (plug-in) hibridni motor E-TECH Plug-in, snage 160 KS. Nova tehnologija koja se temelji na prikupljanju energije kočenja nadahnuta je Renaultovim iskustvom u Formuli 1.
Tehnologiju E-TECH Plug-in razvili su Renaultovi inženjeri, pri čemu je prijavljeno više od 150 patenata. Upotrebljava komponente konstruirane unutar Alijanse, uključujući i novu generaciju 1,6-litrenog četverocilindarskog benzinskog motora, dva električna motora i inovativni mjenjač s više načina rada. Konstrukcija mjenjača bez spojke omogućuje iznimno učinkovitu i gotovo neprimjetnu promjenu stupnjeva prijenosa.
Baterija kapaciteta 9,8 kWh (400 V) dovoljna je za potpuno električno pokretanje novog Méganea E-TECH Plug-in, do brzine od 135 km/h. Zahvaljujući učinkovitosti sustava za upravljanje energijom, ovo vozilo ostvaruje domet od 50 km u mješovitoj (WLTP) i 65 km u gradskoj vožnji (prema podacima ispitnog postupka WLTP za gradsku vožnju) bez upotrebe motora s unutarnjim izgaranjem.
Novi Mégane E-TECH Plug-in time dokazuje svoju svestranost. U svakodnevnoj vožnji ne zahtijeva upotrebu konvencionalnog motora te je sjajno rješenje za dulja putovanja vikendom i praznicima. Neovisno o razini napunjenosti baterije, novi Mégane E-TECH Plug-in nudi značajne prednosti hibridne tehnologije E-TECH: automatsko pokretanje u električnom načinu rada za snažnija ubrzanja i nižu potrošnju goriva. Motor E-TECH Plug-in najprije će biti dostupan za Mégane Grandtour, a kasnije i za kompaktnu izvedbu.
Novi MÉGANE R.S. Line: novi dizajnerski potpis
Prepoznatljivi dizajn linije R.S. Line proširio se na obitelj Mégane kako bi zamijenio prethodni dizajn linije GT Line. Zahvaljujući još naprednijoj i bogatijoj opremi, R.S. Line više je od novog imena. Vanjski dizajn i unutrašnjost vozila poprimili su sportski izgled kako bi se udovoljilo želji sve većeg broja kupaca koji se žele istaknuti dinamičnim dizajnom svojeg vozila.
Novi MÉGANE R.S.: mjerilo sportskog karaktera
Inačice Méganea R.S. postale su mjerilo u segmentu sportskih kompakata, naročito R.S. Trophy-R koji je 2019. postavio novi rekord kruga na slavnoj stazi Nürburgring.
Novi Mégane R.S. sada pokreće 1,8-litreni turbomotor s izravnim ubrizgavanjem snage 300 KS (220 kW), preuzet iz inačice Trophy. Ovaj motor, proizašao iz suradnje članova Alijanse, ugrađuje se i u Alpine A110. Povećan mu je okretni moment koji sada iznosi 420 Nm (+30 Nm) u izvedbi s automatskim mjenjačem EDC odnosno 400 Nm u izvedbi s ručnim mjenjačem. Povećanje snage donijelo je snažnija ubrzanja, čak i pri višim okretajima, dok okretni moment – jedan od najboljih u klasi – pruža sasvim novi užitak u vožnji.
Renault Sportova šasija 4CONTROL jamči okretnost u oštrim zavojima i stabilnost u brzim zavojima. Novi telematski sustav R.S. Monitor prikazuje brojne parametre vozila u stvarnom vremenu.
Novi MÉGANE R.S. TROPHY: za još sportskiji dojam
Simbol iznimnih performansi, novi Mégane R.S. TROPHY stvoren je za stazu. Osobito se ističe u izvedbi s ekskluzivnom šasijom Cup i 1,8-litrenim turbomotorom s izravnim ubrizgavanjem, snage 300 KS. Šasija Cup opremljena je mehaničkim blokirajućim diferencijalom Torsen koji poboljšava ponašanje u zavojima i prianjanje pri izlasku iz zavoja. Novi model uključuje kruće amortizere (za 25 posto) i opruge ovjesa (za 30 posto), kao i 10 posto kruće stabilizatore u usporedbi s Renaultom Mégane R.S.
'Novi Mégane E-TECH Plug-in opremljen je punjivim hibridnim motorom koji povezuje sve naše tehnološke inovacije te nudi posve električno i bezbrižno iskustvo vožnje' izjavila je Marion Humeau, direktorica marketing pri odjelu za srednje velika vozila.
Novi Mégane u prodaju dolazi ovog ljeta.