Poseban model Cupra Born VZ, snage 240 kW (326 KS) i 545 Nm okretnog momenta, pokazan je krajem veljače ove godine. Standardna školjkasta sjedala ekskluzivni su izbor koji se može naći samo u ovoj verziji Borna
Cupra je krajem veljače ove godine pokazala poseban model Cupra Born VZ, snage 240 kW (326 KS) i 545 Nm okretnog momenta. Potpuno električna jurilica može ovu enormnu snagu primijeniti na cestu putem poboljšane geometrije postavki ovjesa, sportski podešenog upravljanja i poboljšanog osjećaja kočenja. Ovi aspekti u kombinaciji daju vrhunske performanse u liniji Cupra Born i čine ga jednim od najdinamičnijih automobila u svom segmentu.
Unutar kabine, Born VZ nastavlja svoj emocionalni dizajn. Standardna školjkasta sjedala ekskluzivni su izbor koji se može naći samo u ovoj verziji Borna, ali se dijele s Formentorom VZ5 i Leonom VZ Cup, s nižim osjećajem sjedenja za pružanje ergonomičnijeg, sportskog položaja za vožnju.
Još jedna od najrelevantnijih karakteristika rada s materijalom kao što je lan je da je 'svako CUP Bucket sjedalo jedinstveno. Ne postoje dva ista komada zbog orijentacije i duljine vlakana', ističe Francesca. Stoga, kao rezultat jedinstvenosti ovog prirodnog vlakna i njegovog procesa proizvodnje, svaki kupac će imati sjedalo sa svojom osobnošću. Ove karakteristične značajke uhvaćene su u tkanom uzorku naslona i služe za poboljšanje Cuprine razorne DNK.
Pionirska suradnja
Cupra surađuje s tvrtkama Bcomp i Sabelt na integraciji lanenih vlakana i razvoju inovativne strukturne ljuske, omogućujući implementaciju ekološki prihvatljivog materijala u modelu Born VZ, smanjujući upotrebu plastike, kao i pružajući istu razinu sigurnosti kao i karbon vlakno.
Francesca Sangalli ističe da ovom sinergijom 'mijenjaju sportsku estetiku kako bi u unutrašnjost automobila uključili funkcionalni dio od lanenih vlakana.' Ovo je još jedan primjer Cuprinog nastojanja da razbije barijere i izazove uvriježene norme.
Provokacija postala stvarnost
Kao dio Cuprine strategije za istraživanje i uvođenje novih održivih materijala u proizvodnju svojih vozila, 'već neko vrijeme istražujemo upotrebu lanenih vlakana kako bismo ih integrirali u naša autosjedala. Predstavili smo ovaj projekt na događaju Unstoppable Impulse u Terramaru i sada sa zadovoljstvom možemo reći da je uspješno implementiran', kaže Francesca.
Ovaj koncept je od inspiracije postao dio DNK brenda. Predanost održivim materijalima također se može vidjeti u presvlakama, budući da je baza napravljena od SEAQUAL® YARN tkanine stvorene od plastičnog otpada izvađenog iz mora, uz upotrebu mikrovlakana DINAMICA, koja je izrađena od 73 posto recikliranog poliestera. Održivost je nedvojbeno opsesija koju će Cupra nastaviti istraživati kako bi ostala na čelu inovacija.