Njegov PHEV pogonski sklop se sastoji od elektromotora od 163 KS (120 kW) na prednjoj osovini, Li-ionske baterije velike snage od 13,6 kWh i 2,0-litrenog benzinskog motora od 152 KS (112 kW). To daje ukupnu snagu sustava od 223 KS (164 kW) za ubrzanje od 0-100 km/h u 7,4 s
Toyota je predstavila drugu generaciju svog crossovera C-HR, modela iz propulzivnog C-SUV segmenta, krajem lipnja prošle godine. Mi smo pet mjeseci kasnije bili i njegovoj dinamičkoj premijeri. Koliko je ovo ključan model japanskog proizvođača, kad je riječ o ovom segmentu automobila na europskom tržištu, govori i činjenica da je novi C-HR zamišljen u Europi i čvrsto orijentiran na europske kupce; kroz svoj lokalni dizajn, inženjering i proizvodnju, iskorištavajući inovativna dostignuća, uključujući podatke u stvarnom vremenu od vozača diljem kontinenta.
Za razliku od prošle generacije, postojati će samo jedna proizvodna lokacija u cijelom svijetu i to će biti Toyota Motor Manufacturing Turska (TMMT), a tamo se sastavlja i plug-in hibridna baterija, dok se baterija za HEV modele proizvodi u Japanu.
S prodajom od gotovo 900.000 u Europi od predstavljanja 2017., originalna Toyota C-HR bila je revolucionarni model za Toyotu, dovodeći marku do stilski osviještene publike zahvaljujući nekonvencionalnom dizajnu iznutra i izvana, zabavnom karakteru za vožnju i vrhunskoj kvaliteti .
Sada je japanski proizvođač predstavio i njegovu plug-in hibridnu varijantu pod oznakom Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220.
Nova Toyota C-HR ovu ostavštinu podiže dalje i kombinira istaknuti stil, privlačnu vožnju i učinkovitost vodeću u klasi, s fokusom na nadmašivanje očekivanja europskih kupaca o vrhunskoj kvaliteti i održivosti.
Kultna silueta coupéa koju je uveo njegov prethodnik dodatno je naglašena za novu Toyotu C-HR širim, samouvjerenijim stavom, poboljšanim impozantnim 20-colnim kotačima na Plug-in Hybridu 220 i višom razinom sofisticiranog dizajna.
Cjelovito i personalizirano korisničko iskustvo stavlja kupca u središte vozila i podiže poznatu senzorsku kvalitetu Toyote C-HR na veće visine zahvaljujući sveobuhvatnoj nadogradnji materijala u kombinaciji s vrhunskim detaljima i značajkama.
Sve verzije nove Toyote C-HR, uključujući Plug-in Hybrid 220, imaju koristi od Toyotine najnovije, pete generacije hibridne tehnologije i sveobuhvatne nadogradnje dinamike vozila, čime se postiže uzbuđenje u vožnji i samouvjerena, tiha vožnja.
U specifikaciji Plug-in Hybrid 220, nova Toyota C-HR pruža laganu, glatku vožnju pravog električnog vozila (EV), s dometom do 66 km (WLTP kombinirano) što omogućuje svakodnevnu potpuno električnu vožnju, na temelju tipičnih potreba europskih kupaca.
Izražavajući dvostruki DNK, Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220 automatski se prebacuje na hibridni način rada kada se baterija isprazni, dajući vozačima sigurnost i fleksibilnost Toyotine hibridne tehnologije vodeće u klasi, koja osigurava kontinuiranu učinkovitost tijekom svakog putovanja.
Uz Toyotin C-HR Plug-in Hybrid 220 nalaze se tri hibridna električna pogonska sklopa, naglašavajući Toyotin inkluzivni višetehnološki put prema ugljičnoj neutralnosti. Toyota vjeruje da kupci trebaju razne opcije za pristupačna i praktična vozila kako bi ubrzali tempo smanjenja CO2 danas i osigurali uspješan prijelaz na mobilnost s nultom emisijom u budućnosti.
Ultra-učinkoviti Hybrid 140 ima 1,8-litreni motor i 140 KS, dok, za kupce koji žele još uzbudljivije iskustvo vožnje, Hybrid 200 kombinira snagu i učinkovitost 2,0-litrenog motora sa 197 KS i 190 Nm okretnog momenta. Hybrid 200 AWD-i opcija dodaje istinsko povjerenje i sigurnost pogonu na sve kotače. Kao i više snage i okretnog momenta, pruža bolju trakciju i stabilnost, preciznije skretanje i veće samopouzdanje pri vožnji u različitim uvjetima na cesti.
Osim svoje učinkovitosti vodeće u klasi na cesti, nova Toyota C-HR dodatno smanjuje svoj utjecaj na okoliš uvođenjem novih recikliranih materijala i materijala koji ne sadrže životinje, kao i naprednih tehnologija za smanjenje težine vozila i smanjenje emisije CO2 tijekom proizvodnje.
Plug-in pogonski sklop
Toyotin najbolji u klasi PHEV pogonski sklop kombinira se s optimiziranim upravljanjem, poboljšanom udobnošću vožnje i boljim kočenjem za snažnije, zanimljivije i zabavnije iskustvo vožnje s Toyotinim C-HR Plug-in Hybridom 220.
Najnovija, peta generacija Toyotine hibridne tehnologije u srcu je svih novih Toyotinih C-HR varijanti, postižući ravnotežu povećane snage i niskih emisija vodeću u klasi.
Plug-in Hybrid 220 nudi iskustvo najbolje u klasi zahvaljujući svojoj dvostrukoj DNK. Ima živahne performanse i uglađenu vožnju pravog EV-a za svakodnevna putovanja, s potpuno električnim dometom do 66 km (WLTP kombinirano), što premašuje prosječni dnevni domet vožnje tipičnog europskog kupca.
Kada se baterija isprazni tijekom duljeg putovanja, vozilo se automatski prebacuje na hibridni način rada, uključujući Toyotinu hibridnu tehnologiju vodeću u klasi kako bi se osiguralo učinkovito putovanje bez obzira na to koliko daleko putovanje ide.
Njegov PHEV pogonski sklop sastoji se od elektromotora od 163 KS (120 kW) na prednjoj osovini, s energijom pohranjenom u Li-ion bateriji velike snage od 13,6 kWh, uz 2,0-litreni motor sa 152 KS (112 kW). To daje ukupnu snagu sustava od 223 KS (164 kW) što pomaže Plug-in Hybridu 220 ubrzati s mjesta do 100 km/h za 7,4 s.
Performanse su usklađene s učinkovitošću, s potrošnjom goriva od 0,9 l/100 km i ultraniskom WLTP emisijom CO2 u kombiniranom ciklusu od 19 g/km. Dvostruki motorni sustav bez kvačila eliminira trenje i trošenje, omogućujući Plug-in Hybridu 220 da koristi znatno manje goriva kada radi u hibridnom načinu rada u usporedbi s većinom konkurentskih PHEV vozila.
Kao i sve četiri opcije pogona Toyote C-HR, Plug-in Hybrid 220 poboljšan je kako bi zadovoljio europske ukuse, koristeći podatke u stvarnom vremenu od vozača diljem kontinenta. Odziv leptira za gas optimiziran je za izravniji i dosljedniji osjećaj ubrzanja, putem ponovne kalibracije ulazne osjetljivosti papučice kako bi se pružila laka kontrola i brzi odziv.
Nova Toyota C-HR temelji se na privlačnom upravljanju originala, a za verziju PHEV nema kompromisa u pogledu dinamike vožnje zahvaljujući djelomično ažuriranoj Toyotinoj arhitekturi nove generacije (TNGA) koja pruža veću torzijsku krutost, a istovremeno smanjuje masu vozila.
Po prvi put na Toyotinom vozilu diljem svijeta, Plug-in Hybrid 220 ima ZF tehnologiju osjetljive na frekvenciju (FSC) za poboljšanje upravljanja i udobnosti vožnje. Hidromehanički sustav povećava silu prigušivanja na niskim frekvencijama kako bi pružio vrhunsku kontrolu tijela, u nagibu i nagibu, kao i za održavanje bolje kontrole tijekom skretanja. Na visokoj frekvenciji, smanjeno prigušenje doprinosi poboljšanoj udobnosti vožnje.
Također su poboljšane performanse kočenja, a Plug-in Hybrid 220, zajedno s Hybrid 200 AWD-i, koristi 17-colne čeljusti i diskove, plus najnovije sustave kontrole stabilnosti vozila. Varijante Hybrid 140 i Hybrid 200 imaju nove 16-colne kočione čeljusti s dva klipa i diskove s ugrađenom električnom parkirnom kočnicom. Sve verzije imaju redizajniranu papučicu kočnice kako bi se poboljšala kontrola i postigao prirodniji osjećaj kočenja.
Zahvaljujući kombinaciji mjera postiže se vrhunska akustična udobnost u klasi. Broj okretaja motora tijekom vožnje autocestom smanjen je do 500 okr./min., a prigušenje vibracija i zvučna izolacija doprinose mirnoj vožnji. Koeficijent otpora od 0,318 postignut je detaljnim aerodinamičkim razvojem koji je smanjio prednju površinu i poboljšao oblik karoserije, uključujući podvozje, kako bi se optimizirao protok zraka.
PHEV tehnologija i postavke
Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220 rezultat je posvećenog razvoja kako bi se maksimalno iskoristile jedinstvene mogućnosti i zahtjevi PHEV-a.
Kako bi se dodatno poboljšala ionako impresivna učinkovitost PHEV-a, vozilo koristi pumpu za izvlačenje topline iz vanjskog zraka, kao i iskorištavanje topline motora, za podršku klimatizacijskom sustavu zimi i minimiziranje upotrebe baterije, čime se maksimizira EV doseg.
Korištenje komponenti s najnovije modularne platforme Toyotine nove globalne arhitekture (TNGA) omogućuje postavljanje baterije PHEV ispod poda izvan kabine, snižavajući težište. To pridonosi agilnom upravljanju Toyote C-HR Plug-in Hybrid 220, kao i uklanjanju bilo kakvog kompromisa u kabini ili prtljažnom prostoru.
Kako bi dodatno poboljšao akustiku kabine i udobnost vožnje, Plug-in Hybrid 220 ima dodatni prigušivač sprijeda, dok su daljnje TNGA komponente dodane stražnjem ovjesu za veću krutost i poboljšanu upravljivost.
Sustav Predictive Efficient Drive, s novom funkcijom geo-ogradjivanja, pomaže vozaču da bude korak ispred onoga što putovanje nosi. Sustav kombinira analizu uvjeta na cesti i prometu sa stalnim učenjem korisnikovih redovitih ruta i stila vožnje kako bi automatski optimizirao korištenje potpuno električnog načina rada, maksimizirajući učinkovitost.
Nova funkcija geografskog ograđivanja dodatno optimizira korištenje baterije tijekom cijelog putovanja analizom planirane rute i automatskim prebacivanjem između EV i HV načina rada tijekom vožnje izvan zone niske emisije, kako bi se maksimizirala EV vožnja pri ulasku u zonu niske emisije.
Regeneration Boost nudi iskustvo poput 'jedne papučice' i osigurava do 80 posto kočenja tijekom vožnje, ovisno o tome koja je od tri postavke - nježna, srednja ili jaka - odabrana, što olakšava vožnju u prometu.
Poboljšano povjerenje i kontrola dolaze zahvaljujući Adaptive Hill Control Logic, koja primjenjuje motornu pomoć prilikom vožnje nizbrdo kako bi smanjila potrebu da vozač pritisne papučicu kočnice, čineći vožnju lakšom. Također modificira ubrzanje na valovitim rutama na temelju nagiba, za intuitivnije ubrzanje.
Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220: 4 načina rada
Dostupna su četiri načina rada pogonskog sklopa: EV način, automatski EV/HV način, HV način i način punjenja.
• U EV načinu rada, koji je uključen prema zadanim postavkama prilikom pokretanja vozila, sustav će voziti u čistom EV načinu rada do granice svog EV raspona, bez obzira na zahtjev za ubrzanjem.
• Vozač također može odabrati način Auto EV/HV, pri čemu će vozilo uključiti motor kada je potrebna dodatna snaga i vratiti se na EV nakon toga.
• HV način rada, pri čemu se održava stanje napunjenosti baterije, bit će automatski odabran kada baterija dosegne nisko stanje napunjenosti. Također ga može ručno odabrati vozač.
• Konačno, način punjenja baterije može se koristiti kada vozač želi napuniti bateriju EV-a tijekom vožnje, koristeći snagu koju stvara motor.
Uz unaprijed postavljene normalne, ekološke i sportske načine rada poznate na većini hibridnih i plug-in hibridnih vozila, iskustvo vožnje na novoj Toyoti C-HR može se prilagoditi putem opcije Drive Mode Select na središnjoj konzoli. Ovisno o preferencijama vozača, prilagođena kombinacija postavki pogona, upravljanja i klimatizacije može se spremiti za trenutačni pristup u bilo kojem trenutku.
Ugrađeni punjač od 6,6 kW omogućuje Toyoti C-HR Plug-in Hybrid 220 da napuni svoju bateriju od nule do 100 posto u manje od dva i pol sata kada se koristi opcijski trofazni kabel i zidni punjač. Punjenje korištenjem kućnih električnih priključaka također je moguće putem kabela za punjenje Mode 2 koji se isporučuje kao standard.
Pomoću aplikacije MyToyota punjenje se može pokrenuti i zaustaviti na daljinu kada je vozilo priključeno na struju, a aplikacija prikazuje napredak uživo i EV domet. Za dodatnu pogodnost, može se izraditi raspored punjenja, koji omogućuje ponovno punjenje baterije u najprikladnijem trenutku, na primjer tijekom noći kada su cijene električne energije obično najniže.
MyToyota također daje pristup Toyotinoj mreži za punjenje, jednoj od najvećih pan-europskih mreža za punjenje električnih vozila. Korisnici mogu tražiti stanice za punjenje i vidjeti pojedinosti o dostupnosti u stvarnom vremenu, brzini punjenja i vrstama utikača. Dodatna usluga pretplate omogućuje korisnicima korištenje i plaćanje usluga naplate putem aplikacije.
Vanjski stil
Nova Toyota C-HR dizajnirana je kako bi se istaknula svojim prepoznatljivim stilom, koji naglašava siluetu legendarnog coupea dinamičnim dijamantnim karakternim linijama za upečatljivo hrabar izgled.
Sprijeda je 3D arhitektura reinterpretirana kako bi uključila spektakularna potpuna LED prednja svjetla integrirana uz pokazivače smjera unutar privlačnog dizajna u obliku strelice, dok oštre karakterne linije izražavaju novu razinu sofisticiranog dizajna. Kao standard, i po prvi put na tržištu, ime modela je izravno integrirano u potpuno LED stražnje svjetlo i osvijetljeno tijekom dinamične pozdravne i oproštajne sekvence.
Taj hrabri izgled dodatno je naglašen jedinstvenom novom 'bi-tone+' bojom, pri čemu se kontrastna crna boja krova proteže sve do stražnjeg dijela automobila i u stražnji dio od tri četvrtine automobila kako bi stvorila upečatljiv, elegantan izgled . Boja 'bi-tone+' dostupna je na Premiere i GR SPORT Editions Plug-in Hybrid 220.
Vjeran viziji 'konceptnog automobila za cestu', nova Toyota C-HR donosi vrhunske značajke kao što su ručke na vratima u ravnini, prve za Toyotu. Nevjerojatna pažnja posvećena detaljima naglašena je proizvodnom inovacijom koja omogućuje da se rub stražnjih vrata izravno susreće sa sklopom stražnjih svjetala, bez okvira, za oštriju, vrhunsku vanjštinu.
Plug-in Hybrid 220, kao i drugi modeli više razine, ima jedinstveni panoramski stakleni krov za lakši, prostraniji osjećaj, s 3 cm dodatnog prostora za glavu u stražnjem dijelu kabine. Korištenjem inovativnih premaza zadržava toplinu u kabini u hladnijim danima i sprječava pregrijavanje po sunčanom vremenu, smanjujući potrebu za klima uređajem. To se kombinira s uštedom od 5 kg težine postignutom eliminacijom potrebe za konvencionalnim suncobranom, što povećava učinkovitost.
35 mm širi stav dodatno je nadopunjen novim aluminijskim kotačima – upečatljivih 20 cola na Plug-in Hybrid 220 – i 25 mm kraćim prednjim prevjesom kao dijelom sažetog paketa koji izgleda staloženo i dinamično iz svakog kuta.
Korisničko iskustvo
Unutar nove Toyote C-HR, kvaliteta osjetila podignuta je na nove visine sveobuhvatnom nadogradnjom materijala za kombiniranje novih značajki s iznimnim i emocionalnim korisničkim iskustvom.
Toyotin prvi sustav ambijentalne rasvjete u 64 boje potiče spokoj među putnicima. Tijekom dana, izravna i neizravna rasvjeta mijenja se svakih sat vremena, od svijetlih jutarnjih nijansi do opuštenih večernjih nijansi, dok se može odabrati jedna od 14 programiranih tema koja odražava raspoloženje svakog putovanja. Rasvjeta je također sinkronizirana sa sustavom klimatizacije, koristeći toplije boje kada se kabina grije, odnosno hladnije kada se temperatura smanjuje. Sigurnost je također poboljšana putem ambijentalnog osvjetljenja, koje se koristi za vizualno isticanje upozorenja koja izdaju sustavi Safe Exit Assist i Proactive Driving Assist.
Zona usmjerena na vozača osigurava da su svi kontrolni elementi i informacije inteligentno locirani kako bi ruke bile na volanu i pogled na cesti. Plug-in Hybrid 220 ima head-up zaslon i, poput većine Toyotinih C-HR modela, potpuno novi, 12,3-inčni potpuno digitalni kombimetar za instrumente koji daje prioritet jasnoj vidljivosti kritičnih informacija, kao što su brzina i postavke pomoći u vožnji , te je optimiziran za rad jednim dodirom. Zaslon se može personalizirati kroz četiri teme – Casual, Smart, Tough ili Sporty – i tri prilagodljiva rasporeda brojčanika.
Toyota Smart Connect nudi više povezano multimedijsko iskustvo, s ugrađenim glasovnim agentom i bežičnom vezom za pametni telefon putem Apple CarPlay ili Android Auto. Zaslon osjetljiv na dodir od 12,3 inča neprimjetno je integriran u Plug-in Hybrid 220 i odabrane druge izvedbe, uz Toyotin prvijenac: metalni JBL visokotonac s efektom blijeđenja s prilagođenim perforacijama za vrhunsku kvalitetu zvuka i ugraviranim JBL logotipom.
Koncept krila za ploču s instrumentima sastoji se od tanke vodoravne ploče s instrumentima savršeno integrirane s pločama vrata i središnjom konzolom kako bi obavila putnike i stvorila topao, ugodan prostor. Uključuje praktične značajke poput dodatne, praktične ladice za pohranu integrirane iznad pretinca za rukavice i ladice na središnjoj konzoli dovoljno velike za dva mobilna telefona.
Osim poboljšanog ugođaja, kabina nove Toyote C-HR također se može pohvaliti poboljšanom kvalitetom zraka zahvaljujući nanoeX™ tehnologiji koja raspršuje mikroskopske kapljice vode kako bi pročistila zrak, uklonila alergene, smanjila mirise i pospješila hidrataciju kože.
Praktičnost je poboljšana putem aplikacije MyToyota koja uključuje mnoge korisne funkcije, kao što je zaključavanje/otključavanje vrata i aktiviranje klima uređaja za grijanje ili hlađenje automobila prije početka putovanja.
Udobnije parkiranje dostupno je putem Panoramic View Monitora, a za još veću udobnost, poluautonomni napredni sustav parkiranja jedinstven u klasi može manevrirati u prostor bez ruku ili putem pametnog telefona izvan vozila.
U usporedbi s prethodnom Toyotom C-HR, nova generacija također ima koristi od povećanog kapaciteta prtljažnika.
Vodeći u zaštiti okoliša
Nova Toyota C-HR ekološki je lider u Toyotinoj ponudi modela, postavljajući nove standarde za održivost, smanjenje emisija i korištenje recikliranih materijala.
U usporedbi s prethodnikom, nova generacija koristi dvostruko više reciklirane plastike, koja se sada nalazi u više od 100 različitih dijelova. To uključuje 19 dijelova koji se sastoje od najmanje 80 posto recikliranog materijala.
Kao i unutarnji plastični dijelovi i prostirke izrađeni od recikliranog materijala, nova sintetička presvlaka sjedala izrađena je od recikliranih plastičnih boca, prva za Toyotu. Opsežne analize i testiranja osigurali su da su izgled, osjećaj i izdržljivost recikliranih materijala na novoj Toyoti C-HR isti ili bolji od djevičanskih alternativa.
Emisije CO2 tijekom proizvodnje dodatno su smanjene novim postupkom bojanja dijelova odbojnika, koji koristi boju na bazi vode za manji utjecaj na okoliš unutar automatiziranog procesa koji također koristi manje materijala u cjelini.
Boja je u potpunosti eliminirana u sedam dijelova, u odnosu na tri u prethodnoj generaciji, proširenom upotrebom tehnologije boje u kalupu, pri čemu se boja nanosi izravno tijekom procesa ubrizgavanja, čime se postiže sjajna završna obrada i smanjuju emisije CO2 za 50 posto. u usporedbi sa slikarstvom.
Prelaskom s kože na sintetičku presvlaku upravljača bez životinja, smanjen je utjecaj CO2 na taj dio. Ovaj novi materijal nudi isti ili bolji izgled i osjećaj kao i prava koža i uključen je kao standard na svim razredima.
Lokalna proizvodnja PHEV baterije u Europi znači da je ultra-učinkoviti Plug-in Hybrid 220 ugljični otisak dodatno smanjen, zahvaljujući kraćim udaljenostima prijevoza.
Kroz inovativni dizajn i tehnologiju, poduzete su daljnje mjere za smanjenje težine određenih dijelova, čime se povećava učinkovitost goriva i smanjuje utjecaj na okoliš.
Po prvi put u Europi, nova Toyota C-HR koristi čelik visoke čvrstoće od 2000 MPa u svojim B-stupovima, održavajući vrlo visoku torzijsku krutost dok je težina komponenti smanjena za 3,5 kg i eliminira točkasto zavarivanje. To dovodi do smanjenja CO2 od 10 posto tijekom proizvodnog procesa.
Toyota T-Mate sigurnost i pomoć vozaču
Sve verzije nove Toyote C-HR imaju koristi od Toyote T-Mate, koji uključuje treću generaciju Toyota Safety Sense raspona značajki aktivne sigurnosti i pomoći u vožnji, kao standard za sveobuhvatne sigurnosne sustave i pomoć u vožnji.
Toyota T-Mate zajednički je naziv za sustave širokog raspona koji pomažu u zaštiti od nesreća, pružaju zaštitu u slučaju sudara i pomažu vozaču pri manevriranju, bilo da parkira ili vozi u prometu. Na novoj Toyoti C-HR, najnovija generacija Toyota Safety Sense uključuje preventivne sigurnosne sustave s većom funkcionalnošću i sveobuhvatnijim nadzorom okoline automobila.
Najnoviji sustav prije sudara i proaktivna pomoć pri vožnji neprestano nadziru cestu radi opasnosti i mogu upozoriti vozača ili automatski potisnuti ubrzanje i osigurati kontrolu kočenja ako se otkrije neposredna opasnost. Ovo štiti od niza čimbenika rizika, kao što je prisutnost sporijeg ili zaustavljenog vozila u traci ispred te pješaci ili biciklisti koji prelaze cestu, čak i kada to rade na cesti na koju vozilo skreće.
Lane Trace Assist drži novu Toyotu C-HR sigurno na predviđenoj putanji, vođen oznakama na cesti, rubom ceste ili vozilom ispred, dodatno povećavajući sigurnost smanjenjem tereta vožnje na dugim putovanjima autocestom. Sustav radi s prilagodljivim tempomatom punog raspona za prilagodbu brzine kroz zavoje na autocesti dok prati korištenje upravljača i papučica. Ako se ne koriste određeno vrijeme, može pokrenuti sustav za zaustavljanje u nuždi.
Poboljšani prilagodljivi tempomat punog raspona uključuje novu podršku za sprječavanje pretjecanja za automatsko sprječavanje nenamjernog pretjecanja na autocesti s pogrešne strane drugog vozila i kontrolu povezanu sa pokazivačima smjera koja pomaže vozaču da se uključi u promet sigurnom brzinom i na udaljenosti od drugih vozila.
Na glavnim cestama i autocestama, Road Sign Assist daje vizualni podsjetnik na važne informacije kao što su znakovi upozorenja i ograničenje brzine. Najnovija verzija poboljšana je prilagodbom limitatora brzine jednim dodirom kako bi odgovarala informacijama s prometnih znakova.
Nova Toyota C-HR također ima koristi od dodatnih sigurnosnih sustava kao standarda, kao što je Sustav podsjetnika za stražnje sjedalo, koji upozorava vozača ako je dijete ili kućni ljubimac ostavljen na stražnjem sjedalu, i Safe Exit Assist koji upozorava ako su vozila ili biciklisti u blizini prilazeći straga kad se otvaraju vrata.
Prošireni paket opcijski je dostupan na novoj Toyoti C-HR. To uključuje poboljšanu pomoć pri promjeni voznog traka i upozorenje na prednji križni promet, dizajnirano da upozori vozača na vozila koja se približavaju s lijeve ili desne strane na raskrižjima. Kamera za nadzor vozača pruža poboljšani nadzor statusa vozača i povezana je sa sustavom za zaustavljanje vožnje u nuždi, dok sustav prilagodljivih dugih svjetala prilagođava razine prednjeg svjetla kako bi smanjio odsjaj za nadolazeći promet.
Za potpunu pogodnost korisnika, besprijekorne revizije i nadogradnje softvera putem bežičnog prijenosa podataka omogućene su putem podatkovnog komunikacijskog modula automobila.