Iza proizvođača automobila iz Wolfsburga je nekoliko poprilično burnih godina, čemu prvi čovjek grupe, Herbert Diess, planira stati na kraj novim 10-godišnjim planom kojeg bi sredinom mjeseca trebao predstaviti nadzornom odboru
Strani mediji prenose kako u novom planu Diess planira značajno srezati troškove istraživanja i razvoja, te proširiti partnerstva s drugim proizvođačima, ponajprije Fordom, s kojim Volkswagen već ima potpisan memorandum o razumijevanju, no i Googleovim Waymom poradi autonomne tehnologije, te kompanijama koje se bave razvijanjem softvera, kao i proizvođačima baterijskih sklopova.
Ovaj proces mogao bi po strani ostaviti Audi koji već desetljećima obnaša ulogu razvojnog centra Volkswagen grupe.
Posljednji tehnološki dragulj iz Audija je polu-autonomni A8, kojeg je tehnološkim dosegom ipak nadmašio Waymov samovozeći taksi.
Audi trenutno razvija autonomnu tehnologiju za svoja, Volkswagenova i Porscheova vozila, no u Volkswagenu žele imati pristup posljednjoj generaciji samovozećih sustava, te u procesu značajno srezati troškove.
Volkswagen je samo prošle godine utrošio čak 13,1 milijardu dolara na razvoj novih tehnologija, te u nadolazećem razdoblju prvi čovjek kompanije planira dodatno centralizirati postojeću strukturu portfelja.
To znači manje slobode za Škodu, Seat, Audi, Porsche, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Ducati, Scaniju i MAN.