Splitski Hajduk nastavio je sa svojom snažnom tržišnom ofenzivom i projektom eksploatacije vlastitog vrijednog brenda: U suradnji s tvrtkom Tommy na tržište je puštena serija prehrambenih proizvoda, grickalica označenih klupskim grbom
Najjači trgovački lanac u Dalmaciji, pored toga još uvijek generalni sponzor Hajduka, službeno je 28. po redu 'branding partner' kluba s Poljuda, čiji se asortiman različitih markiranih proizvoda ovim približio brojci od šest stotina. Najvećim dijelom zahvaljujući njima, ali i lojalnosti skoro 40 tisuća članova, splitski klub prošlu godinu završio je u operativnom plusu i pored toga vratio većinu nagomilanih dugova, što je jedinstven pothvat u hrvatskoj sportskoj industriji.
Po okriljem robne marke Bondi u nekoliko stotina trgovina od ovog tjedna plasirani su flips, kokice, kikiriki, slani štapići i keksi kolokvijalno nazvani jaffa, svi označeni Hajdukovim obilježjima, a procjenjuje se da ova linija proizvoda ima potencijal dosegnuti promet od najmanje milijun kuna godišnje. Samom Hajduku pripada 15 posto od preporučene maloprodajne cijene.
Asortiman grickalica nastavlja se na cijelu seriju klupskih proizvoda koji se na tržištu nalaze po istom co-branding modelu: od raznih sokova, mliječnih proizvoda, piva, vina i žestokog alkohola, preko proizvoda za djecu, japanki ili obuće Startas, do naočala, posteljine, keramičkih pločica i boje za zidove. Upravo ovog tjedna promovirana je i flaširana voda pod oznakom Divona
Procjenjuje se da Hajduk ovim modelom, uz dodatne sponzore, godišnje uprihodi najmanje 40 milijuna kuna.
'Ove proizvode plasiramo u idealno vrijeme, uoči Europskog prvenstva, a odgovarat će nam i zbog ugostiteljstva na samom stadionu. Pozivam navijače, simpatizere i prijatelje da kupnjom podupru ovu priču', kazao je voditelj Hajdukovog marketinga Aljoša Bašić
Član Uprave Tommyja Dario Mamić naglašava da će se grickalice prodavati po konkurentnim cijenama i biti dostupne u svim njihovim trgovinama, a u većima će biti postavljen i poseban Hajdukov štand. Najavljeno je i moguće proširenje asortimana.
Kako su se vlasnici ove tvrtke Tomislav i Zoran Mamić, inače dioničari Hajduka s oko 25 posto, nedavno povukli iz Nadzornog odbora kluba dok im generalno sponzorstvo i reklama na dresu istječu ovih dana, novinare je zanimalo hoće li i na ovaj način nastaviti podupirati Hajduk.
'Nisam direktno uključen, ali znam da se vode razgovori i Tommy je vrlo zainteresiran za nastavak suradnje. Informacije će biti objavljene relativno brzo', najavio je Dario Mamić