Globalna inicijativa Brave Together i ove godine nudi jedinstvenu platformu za pružanje sveobuhvatne i besplatne online podrške u području mentalnog zdravlja. Kroz individualna i grupna savjetovanja, kao i različite edukativne materijale koji promiču očuvanje, unapređenje i zaštitu mentalnog zdravlja, inicijativa će podići svijest o teškoćama sve većeg broja ljudi koji se bore s depresijom i anksioznošću
Kriza koja je pogodila sve segmente društva, politička previranja te ekonomska neizvjesnost i nesigurnost sustavno utječu na mentalno zdravlje građana svih dobnih skupina, a posebno mladih, uzrokujući različite poteškoće. Stoga je Maybelline New York globalna inicijativa Brave Together nastala upravo s ciljem destigmatizacije anksioznosti i depresije te pružanja besplatne podrške cjelokupnoj zajednici. U Hrvatskoj se provodi u suradnji s udrugom Igra te prigodno počinje u listopadu koji je poznat kao mjesec posvećen brizi o mentalnom zdravlju.
Stoga će svi zainteresirani moći u formi obrasca putem službene internetske stranice Brave Together podijeliti svoje ime, prezime i kontakt kao i razlog javljanja. Nakon toga će ih u kratkom roku od svega 24 sata nazvati stručna osoba, odnosno volonter udruge Igra, koji će nakon obavljenog razgovora preporučiti oblik psihosocijalne podrške koji najbolje odgovara iznesenim teškoćama.
'Brave Together inicijativa je namijenjena svima koji se bore s anksioznim i depresivnim teškoćama, a sretni smo što i ove godine uz sebe imamo snažnu i stručnu podršku članova i volontera udruge Igra. Maybelline New York prepoznaje potrebe zajednice u kojoj posluje, a one su sve više pod pritiskom suvremenih izazova, usmjerene prema zaštiti mentalnog zdravlja. Aktualnija nego ikad prije, tema važnosti brige o mentalnom zdravlju ponovno nas je potaknula da psihosocijalnu podršku približimo svima koji su u potrebi', poručila je Jelena Aleksić, koordinatorica projekta Brave together.
Ovisno o specifičnostima teškoća, preporuka psihosocijalne podrške tako mogu biti individualne sesije ili grupna podrška, koja se i prošle godine pokazala kao uspješna metoda. Kampanja je usmjerena i prema senzibilizaciji javnosti o razlikama između psihologa, psihijatra i psihoterapeuta te upućivanja građana kome se, gdje i kada obratiti za podršku i pomoć.
'U Udruzi čvrsto vjerujemo da je svaki pojedinac resurs pa je naša dugogodišnja misija senzibilizirati djecu, mlade, obitelji i sve građane o njihovim mogućnostima i potencijalu. Dobro znamo da nije uvijek lako potražiti potrebnu podršku pa smo sretni što i ove godine kroz suradnju s brendom Maybelline New York možemo naše sugrađane poticati na rast i brigu o vlastitom mentalnom zdravlju. Mentalno zdravlje podrazumijeva prihvaćanje vlastitih emocija i hrabro hvatanje u koštac sa svim teškoćama koristeći osobne resurse, vještine i sposobnosti. To za vrijeme trajanja ove inicijative želimo omogućiti svima koji se odvaže potražiti besplatnu online psihosocijalnu podršku', istaknula je Nikolina Vodanović, mag. psych., izvršna direktorica Udruge Igra.
Udruga Igra od 1999. sustavno radi na pružanju rehabilitacijsko-edukacijske i psiho-socijalno-pedagoške pomoći te je usmjerena prema unapređenju kvalitete života djece, mladih, obitelji i društvene zajednice u cjelini. Programi i aktivnosti neformalne edukacije, javne akcije i edukativni filmovi koje udruga Igra provodi, provjeren su način ne samo za senzibilizaciju javnosti, već i sustavnu edukaciju stručnjaka s ciljem stvaranja uvjeta za ostvarivanje potencijala svakog pojedinca.