Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice (HTZ) usvojilo je Godišnji program rada kao i financijski plan za 2018. Imenovani su i članovi povjerenstva za provedbu natječaja za odabir međunarodne marketinške agencije kao i međunarodne PR agencije
'Godišnji program rada za 2018. i dalje je koncipiran s ciljem fokusirane provedbe glavnih operativnih planova koji se odnose na jačanje snage brenda, pred i posezone te povećanje turističke potrošnje. Sukladno financijskom planu za iduću godinu, ukupni prihodi HTZ-a planiraju se u iznosu od 289.440.611 kuna što predstavlja povećanje prihoda od 12 posto u odnosu na plan za ovu godinu', iznio je Kristijan Staničić, direktor Glavnog ureda HTZ-a.
Vezano za izmjene i dopune ovogodišnjeg programa rada, dodao je kako je HTZ do sada proveo sve ključne aktivnosti planirane za ovu godinu.
'Do kraja godine predviđene su i neke dodatne ili pojačane aktivnosti koje uključuju opće i imidž offline i online oglašavanje, sajmove, prezentacije', dodao je Staničić.
Ministar turizma Gari Cappelli je naglasio kako ovogodišnji rezultati turističkog prometa, posebice oni u pred i posezoni, najbolje pokazuju kako se kvalitetnim planiranjem i marketinškim aktivnostima mogu postići pozitivni iskoraci.
'Kako bi se nastavili razvijati iznimno je važno dugoročno razmišljati, a donošenjem godišnjeg programa rada za sljedeću godinu definiramo temelje nastavka razvoja hrvatskog turizma. Želja nam je Hrvatsku pozicionirati kao aviodestinaciju te vjerujem da ćemo tijekom sljedeće godine imati još konkretniji pomak u tom segmentu', rekao je ministar te dodao kako je sukladno s time suradnja s avioprijevoznicima i turoperaterima s organiziranim programima za Hrvatsku izdvojena u strateške projekte.
'Sami strateški projekti provoditi će se na nacionalnoj razini u suradnji sa svim zainteresiranim subjektima uključujući prvenstveno turističke zajednice, ali i sve druge partnere koji su zainteresirani za destinacijsku promociju, a aktivnu ulogu u tom procesu svakako će imati predstavništva HTZ-a u inozemstvu', dodao je naglašavajući kako je Hrvatska danas hit turistička destinacija te da je cilj zadržavanje takvog statusa i u narednim godinama.
U sklopu udruženog oglašavanja prihvaćeni su zahtjevi koji zadovoljavaju uvjete za oglašavanje u promotivnim kampanjama subjekata iz javnog i privatnog sektora u ukupnom iznosu udjela Glavnog ureda HTZ-a od 21.302.737,49 kuna s uključenim PDV-om.
Vezano za promociju kroz sport, HTZ je prepoznao važnost korištenja sporta u marketinškim aktivnostima, a kojim se direktno utječe upravo na jačanje snage brenda Hrvatske. U tom je smislu prihvaćena marketinška suradnja s Hrvatskim rukometnim savezom na različitim aktivnostima, s naglaskom na nadolazeće Europsko rukometno prvenstvo 2018. godine u Hrvatskoj. Sponzorski paket ugovoren je u ukupnom iznosu od pola milijuna kuna bez PDV-a, a isti između ostaloga uključuje tiskanje logotipa HTZ-a na sportskoj opremi, službenim dokumentima i webu HRS-a, objavu logotipa HTZ-a na led monitorima, vidljivost logotipa HTZ-a na sportskim podlogama i drugo.