Atlantic Grupa Emila Tedeschija nakon 15 godina redizajnirala je svoj logotip i kompletan vizualni identitet. Za to je angažirala zagrebačku agenciju Senor
Na promjenu logotipa odlučili su se, objašnjeno je za tportal iz Atlantica, iz potrebe da se 'kontinuirani rast i modernizacija kompanije reflektiraju i u ovom važnom segmentu vizualne prepoznatljivosti'.
'Logotip s kojim smo živjeli i isticali ga kao središnji dio identiteta od 2002. godine, kad je utemeljena Atlantic Grupa kao krovni korporativni brend i poslovni subjekt koji okuplja proizvodnu i distribucijsku djelatnost, dobro nas je služio i pratio, s manjim osvježenjima, 15 godina. Novi izgled kakav danas imamo reflektira i dinamiku vremena i poslovni tempo kompanije', naglasili su iz Tedeschijeve tvrtke.
Novi vizualni identitet inspiriran je, dodaju, imenom i oblikom Atlantskog oceana – oceana koji povezuje zemlje Starog i Novog svijeta baš kao što i 'Atlantic Grupa raste spajajući postojeća i nova tržišta i poslovne prilike.'
'Novi logotip je značajno pojednostavljen, a vizualom dominira kontura vala - simbol snage, pokreta i otkrivanja novih obala. Glavne vrijednosti kompanije – kreativnost, strast i rast – poslužile su kao inspiracija za samu komunikaciju, a slogan Atlantic Grupe «Ocean prilika» opisuje glavno obećanje brenda: neograničene mogućnosti koje pruža svojim djelatnicima, partnerima i potrošačima', uvjereni su u Atlanticu.